Lekker volwassen dat jij dat in een ander topic gewoon verdergaat. Dat is pas sad. En iemand die zich ergens aan ergert is geen 'gevalletje PMS'. Jij vindt het blijkbaar belangrijk genoeg om er hier op door te gaan, wat is er mis met jou dan? Enne Rosanna; het is plurkie; niet Plurk.
Wauw, de versterking is onderweg. Weet je wat pas echt sad is? Dat jij er dan ook nog op reageert... Mijn ergernis is veranderd: dat ik precies NU de hond moet uitlaten terwijl het met bakken uit de hemel komt vallen
Laten we nou niet een wedstijdje doen wie het meest sad is, dat zou pas echt sad zijn. En tja, ken Plurkie en Chantal al langer dus voelde me even geroepen om te reageren. Sterkte met de regen.(hier is het ook maar grauw)
Ik erger me aan het feit dat de sfeer op zsp en dan met name in de lounge zo erg veranderd. Al die discussie's die weer uitdraaien op een ban. Zo jammer. Sorry maar ik vind zsp niet meer wat het geweest is. En dit ligt NIET aan de modjes of beheerders. Die zijn TOP!!
Deal. Wou namelijk met de kleine gaan fietsen. Toch fijn dat we zo dingen een beetje kunnen uitpraten op ZP.
Tuurlijk..je zit er allemaal op voor de leukigheid, soms een knauw kan gebeuren en dan geef ik 'm ook terug. Dat gebeurt gewoon op een forum met allemaal vrouwen. Hier klaart het op, hondje kom maar!
Volledig mee eens! Zo veel mensen, zo veel meningen enz.. Hier klaart het maar niet op, ga maar aardappelen schillen alvast. Veel wandelplezier!
Nog maar weer eens voor de duidelijkheid: als een topic wordt gesloten is het NIET de bedoeling om er in een ander topic over door te gaan! Kwebbel
om nog heel even offtopic te gaan ( sorry modjes maar laat me niet alles zeggen) rosanna, het is inderdaad plurkie en verder als je wat moet zeggen heb dan het lef om het via pb te doen en niet op deze manier. over triest gesprokken zeg
Mijn ergenis van de afgelopen dagen is toch wel het laten bezorgen van spullen en bestellingen die niet goed lopen. Ik had bij de baby-dump besteld heeft 1,5 week langer geduurt voor dat het binnen was dan de aangegeven 2 werkdagen. en als 2de heb ik een bedje en kast in bestelling staan bij babysuperstore en bij maken van de afspraak zeiden ze 6-8 weken levertijd en dat ze wel bed op voorraad hadden maar niet de kast.Nou ja prima toch nog niet nodig,zitten nu in de 8ste week en is wel de kast er maar niet het bedje.Gaat nog 3 weken duren. Ok een paar dagen later is leuk maar 3 weken is een ander verhaal plus dat er niet een schappelijke compensatie tegen over staat. Ja kan het laten bezorgen thuis gratis...Als ik dat zou willen had ik het wel al eerder laten bezorgen aangezien we gewoon de mogelijkheid hebben om het op te halen. In eerste instantie vertelde ze aan de telefoon dat het kwam omdat de bestelling te laat de deur uit is gegaan.Pas vorige week. 2de verhaal was dat het aan de leverancier lag en dat de produktie nu pas weer op gang is(naar hoeveel weken van stil liggen????Geen idee) en vandaag vertelde ze weer dat het kwam door de waterproblemen in Polen...Nou schiet mij maar lek en leg het kind maar in een lade...Ooh nee kon eventueel een leen bedje krijgen(geen fris idee). Wordt er helemaal gek van wil dat kamertje in orde hebben.Hun hebben tenslotte die 6 a 8 weken op de bon gezet en niet wij dus hou je er dan een beetje aan en maak niet steeds een ander verhaal aan die lijn.... Wat lucht dit even op zeg(sorry dames)!!!
volgens mij heb ik weer wat gemist ofzo vanmiddag. maar had eerlijk gezegd ff geen zin meer vandaag met al die topics.( en nu zeg ik niks meer hierover want geloof dat dat niet meer mag )
Waar zit die? Toch niet toevallig in Noorwegen? Da's balen, maar mijn ervaring is toch dat het uiteindelijk wel goed komt bij de Babydump. 1,5 week is nog wel te behappen. Houd je vinger aan de pols! Babysuperstore staat er om bekend om hun leverafspraken niet na te komen! En altijd schuiven ze het door naar de leverancier. Dit is al JAAAAREN zo. Ik zou zeggen: Zoek een andere leverancier! Ik raad ook iedereen aan om de babykamer en wandelwagen, alle dingen met een levertijd NIET daar te bestellen. Succes ermee.
Dat ik geen stap op een afdeling van het gebouw hoef te zetten of iemand wel vraagt: nou het is het er mee is het nog vol te houden, hoe lang moet je nog ed. meestal even een snelle glimlach ja hoor gaaat nog primaaa. (nee het is hardstikke zwaar en ben bekaf na een dag werken) en vooral als mensen het vragen die je nog niet eens gedag wensen. en ook de vraag nou hoeveel dagen ga je werken na je verlof (DAT GAAT JULLIE GEEN FLIKKER AAN) (heb even mn zeikmodus op hoor ) En dat mensen menen te weten dat het een jongentje word "je draagt het naar voren dus het word een jongen" oja dat heeft verder helemaal niet te maken met je bouw enzo. Mensen in de supermarkt die niet doorlopen en het normaal schijnen te vinden dat je midden in het pad een lange conversatie gaat houden met een bekende (G*Dsamme ik loop wel weer om) Of als ik de supermarkt uit kom met een tas vol boodschappen en een oud collega (die heel vervelend/saai/zeurderig is) mij voor een gesprek aanhoud, terwijl ik daar dus sta met mn fiets in balans te houden met de boodschappen er op (afgelopen zaterdag toch maar gezegd dat ik snel naar huis moet vanwege de warmte en het vlees) En dat buurvrouw er zich mee bemoeid dat wij de box nog beter niet in kamer kunnen zetten (waar hij nu wel staat, stel loerders) Ja want als het kindje overlijd met de geboorte dan moet je die opruimen. "Want dat heb ik van dichtbij meegemaakt" Ja potverdorie moet ik dan ook nog maar geen babykamer aanschaffen!? dus die box blijft lekker staan als die 10 weken Als je daar allemaal rekening mee moet houden! En dat ik het knopje van de spatiebalk gesloopt heb waardoor ik niet meer lekker snel kan typen en fouten kan vervangen (he lekker even heerlijk zeiken)
Helemaal met ladyXochi eens.. Wij hadden ons kamertje (wat volgens hun al op voorraad was) ruim op tijd besteld maar afgesproken op te halen met 35 weken ivm onze verhuizing. Ophaalafspraak gemaakt, van tevoren voor de zekerheid nog gebeld of het kamertje er echt nog was.. mijn man en zijn broertje hebben uren staan wachten daar met zijn gehuurde boedelbak, kwam hierdoor veels te laat op zijn werk en kreeg toen te horen dat het kamertje niet op voorraad was en onze bestellijst was zelfs kwijt! Gelukkig na veel telefoontjes en ruzietjes met babysuperstore alsnog het kamertje gekregen met 38 weken, matrasje met 40 weken en de wandplank trouwens pas met 4 maanden.