klein/ groot ergernis..

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En nog even zeiken:

Was 5 minuten te laat bij mijn echo ivm een ziek kind en een man met een gipsen poot, bied netjes mijn excuses aan aan de echoscopiste die me nog niet eens had opgeroepen.. zit er een zwangere muts in de wachtkamer die het nodig vind zich ermee te bemoeien en even te melden dat ik 'veels' te laat was en dat echt niet kon.. terwijl ze niet eens wist hoe laat ik mijn afspraak had en waar haalt ze uberhaupt het recht vandaan om er iets van te zeggen.. houdt je sm**l (hoop dat het niet iemand van hier was haha)

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    LOL :D Ik snap het wel hoor :)
    Herkenbaar! Of precies voor het schap waar je zijn moet.
    Slim!
    :$ Ongelofelijk! Je zegt dat toch niet tegen een zwangere vrouw! Mens, ga niet uit van het negatieve, maar van het positieve!
    Voordeel van de box al in de kamer zetten is dat je al went aan de mindere ruimte. En het is natuurlijk gezellig. ;)

3. Aan mensen die 'Kaa uu tee' schrijven. Iedereen weet dat je KUT bedoelt, schrijf dan ook gewoon KUT. Sjongejonge.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahahaha! Nu je het zegt, ik zag net iemand die G*Dverdomme of zoiets schreef. Alsof God het deel is wat gecensureerd moest worden! :D
    (Voor degene die dat schreef, ik vond het alleen grappig ;))

5. Dat het steeds gezelliger word hier op ZP.. ;)

6. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Zulke dingen ook gehoord ja(achteraf uiteraard) maar aangezien hun het bed hebben wat ik kwijt kan voor de helft van de prijs dan bij een ander,of de meeste winkels hebben het niet ben ik toch wel gebonden aan hun.Hebben gister tijdens het laatste telefoontje ook maar gevraagd hoe het zat met de kinderwagen.Die was op reiswieg na nog niet compleet aanwezig bij ze(daar netjes vandaag over gebeld).Ok daar hebben ze nog even de tijd voor die is later besteld dan de meubels.Vind het gewoon in en in triest hoe er gehandeld wordt.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja is ook zo. En dat het een keertje fout gaat, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Maar dat ze na zoveel jaar nog niet verbeterd zijn.... Maar jah, zolang er nog mensen blijven kopen bij ze... Misschien denken ze wel: Waarom service bieden als er genoeg sukkels bij ons kopen, dat we er nog genoeg winst op maken...

8. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Nou idd Lady...is ook wel mijn gedachte zolang er gekocht wordt.
    Heb manlief even bepaalde reactie's laten lezen en heb hem maar even duidelijk gemaakt dat als hij de kast morgen gaat halen deze eerst maar daar open moet laten maken(om verdere ergenis te voorkomen).
    Geef ze wk 25 als uiterste week en anders ga ik het maar anders oplossen(moet even hard denken hoe,beperkte ruimte namelijk).

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mijn ergernis van vandaag:
    Jelle die niet vooruit kan omdat hij zijn been gebroken heeft,
    Ik die daardoor steeds 2 kinderen moet tillen en sjouwen, waarvan er 1 uitsteekt... ;)
    Een rolstoel die steeds in de weg staat en voor Jelle eigenlijk te groot is, diezelfde rolstoel hebben ze bij de thuiszorgwinkel niet in een kleiner maatje (deze zou bij een jaar of 6 perfect passen, raar),
    Het dus vanmorgen in mijn rug geschoten is door al dat gesjouw,
    en tot overmaat van ramp moet ik vanavond werken....

Ik kan gerust stellen dat ik mijn dag niet heb.... :D Morgen beter!

10. maartjecyprus

5 mei 2010
    96
    0
    0
    photographer
    cyprus
    mijn ergenis van vandaag..of eigelijk al sinds maandag..

buurtjes die zeiken over een muurtje.. hoopjes zand en een paar takjes die over dat muurtje hangen.. wat een grof geweld en gescheld word er hier gebruikt.. niet door ons.. nee... door ons buurvrouwtje.. mens achter in de 60 die vreselijk verbitterd is.. pfff.. af en toe kan ik ze wel wat.. maar mag niet he.. moet me rustig houden.. ben zwanger en is niet goed voor de baby..(zegt manlief)..okee heeft punt.. maar mij lopen afzeiken is niet oke..

cyprus women.. als ze over een bepaalde leeftijd zitten lijkt het wel of het allemaal gemene vuurspuwende bitches worden.. help...

verder... alles prima!.. zit hier met big smile over bepaalde topics te lezen... verder ook alles goed met me hoor..grinzzz..

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dat onze wasmachine kapot is en dat de monteur vandaag eindelijk na 8 dagen kwam om vervolgens een blik te werpen en te zeggen ja mevrouwtje ( alleen dat woord al) ik zie het al de lagers zijn kapot. jooohhhhhhh!... je meent het??? dat wist ook al wel en heb dat ook verteld aan de foon. vervolgens deelt hij mee een week op vakantie zijn en de 21 e pas tijd heeft om het te maken. nou ik dacht het niet. na veel gezeur en gedoe komt er nu maandag een collega maar hij vind het niet leuk om een collega met zo'n rotkarwie op te zadelen. ja kan ik er wat aandoen dat de lagers vervangen een rotkwarwei is. vervolgens suggereerd hij dat ik beter een duurder toestel had kunnen kopen. net of die niet ook binnen het jaar al kapot kunnen gaan. nee zegt ie want er zit toch verschil tussen een mercedes en een fiat. ik zeg ja tuurlijk maar ze behoren alletwee te rijden, niet dan? toen keek hij eens minnetjes en vertrok. wat een eikel zeg! hij is 20 minuten binnen geweest daarvan heeft er er 3 na de wasmachiene gekeken en de rest achter zijn draagbare pc gezeten en gezeurd. nou nou. zo da's mijn ergenis van vandaag. en ik mag weer een week mijn was elders zien te slijten.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik irriteer me nu wel een beetje erg aan mijn man.

Hij besteld allerlei gratis dingen steeds op internet. Vooral boeken. Dus de postbezorger komt hier ik weet niet hoevaak in de week een pakketje bezorgen.
    Hij heeft zelfs de Koran besteld. Wat moeten we daar nu mee.:$ Die kwam dus straks, bezorgt door de pakketjesdienst.

Ik ga hem vanavond zeggen dat het afgelopen is met al die bestellingen. Ook een beetje aso om overal die gratis boeken weg te halen. ;)

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:D:D hahaha sorry moest wel lachen om die koran:D ( niet dat daar wat mis mee is verder hoor;)) maar bedoel....een flutromannetje is ontspannendere lectuur denk ik:D

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Wie weet bekeerd ie zich nog ;)

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja haha vind ik ook. :D
    Denk dat we de Koran maar op marktplaats gaan zetten. Verdienen we er zelf nog mooi wat aan. :p

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja zat ik ook al aan te denken....:D

umm@ als ie vragen heeft mag hij vast jou bellen!;):D

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    owja hoor :p

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou we zijn al bekeerd, maar dan tot het christendom. Dus vandaar dat ik het ook raar vind dat hij iets van een andere godsdienst gaat bestellen.

Ik respecteer ieders geloof hoor. Maar die stichting waar hij het vandaan heeft mist nu weer een Koran, aan mensen die hem helemaal niet nodig hebben. Daar hadden ze beter iemand anders blij mee kunnen maken. :D

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ach misschien vind hij het interessant om te lezen.;) als ik ooit eens ergens een koran tegen zou komen dan zou ik er ook in kijken hoor. best nieuwsgierig eigenlijk wat er allemaal instaat. heb zon ding eigenlijk nog nooit gezien.

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hmm.. kan je zo ook leuke boeken vinden? ;)

Deel Deze Pagina