Jammer waardevol, wie weet krijg je nu wel een hele doos vol bastogne, tuc, drop en sausjes opgestuurd om het goed te maken?
Net even op de site van Box for You gegluurd en idd erg misleidend als je niets van de afbeelding krijgt. Zou dan ook een boze mail sturen.... Hoop dat je een goed antwoord terug krijgt
Ik heb er ff een foto van gemaakt. Vergelijk mijn pakket maar eens met het pakket wat je op die website ziet. Het slaat werkelijk nergens op. (Doosje rechts in de doos is Brise one touch, heb hem al in de wc staan...) View attachment 77958
nee das waar. maar die tijdschriften op zich zijn wel dure bladen zijn zo 4 a 5 euri per stuk. dus op zich is 6,95 dan nog goedkoop
Jewel, maar het punt voor mij is dat ik graag wat meer dingen erin had gezien als op het plaatje. Dus ook die grotere verpakkingen met lekkere dingen. (al ben ik op dieet, maar voor mijn man dan...) Echt geldklopperij.
Wij kopen altijd zo'n pakket van de AH en maken het dan zelf. Maar de volgende keer gaat hij maar naar de Shoarmaboer en neem ik een salade idd