Houden jullie van shoppen?

Discussie in 'De lounge' gestart door klarinet, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Vroeger vond ik het leuk om te winkelen (ook alleen), maar tegenwwoordig vind ik er niet meer veel aan.
    Eerst een ritje naar de stad, dan weer alle drukte in de stad, vervolgens die irritante pashokjes! Nee, laat maar.

Maar zijn er meer zp-ers die dit hebben? Ik heb een beetje het gevoel dat ik zowat de einge ben die niet van shoppen houdt!

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik hou er ook niet van en komt ook door de drukte of opdringerige verkopers....
    So ur not alone..

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eh nee!:D zeker voor mezelf vind ik er geen bal aan. kleren aan, kleren uit schoenen aan, schoenen uit. hou op. krijg al hoofdpijn als ik er aan denk. voor plurk shoppen vind ik dan nog wel gaan. of voor meubels ofzo.
    nee lang leve degene die internet heeft uitgevonden zodat ik online kan shoppen.:)

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb hoe dan ook echt een hekel aan shoppen. Als ik kleding moet kopen, moet ik me er echt toe zetten om dit te gaan kopen.

Het liefst shop ik helemaal niet, en dat gaat me niet om de drukte. Ik ga regelmatig gewoon ff de stad in om te neuzen.

5. 4days

4days Niet meer actief

Oh ik vind t juist geweldig, whahaha! En dan vooral baby/kinderkleertjes, dat kan ik echt daaaagen doen. Maar voor mezelf vind ik ook leuk! Ik ga desnoods in mijn eentje naar de stad. :D

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja hoor, ik ben gek op shoppen.
    En dan het liefst zoveel mogelijk centjes uitgeven. :D

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik was verslaafd aan shoppen ,maar sinds de komst van Mason is dat stukken minder. Of Mason is het binnen no time zat,ik kan niet fatsoenlijk passen met hem erbij etc etc.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Tja, ik vind het eens in de zoveel tijd wel leuk hoor, maar verder niet. Kom er bovendien sinds ik kinderen heb niet meer echt aan toe (of ik koop alleen maar dingen voor de kinderen) en daarnaast verdiende ik hiervoor ook stukken meer, ik heb nu zoveel te besteden, dus dan houd het snel op.
    Ik winkel trouwens het liefst alleen, dan heb ik een lijstje wat ik razensnel afwerk, ik zie vaak al in 1 oogopslag of het een winkel is wat bij mijn smaak past of niet en dan ga ik niet voor me lol allerlei zaken af, gewoon om door de rekken te gaan.
    En anders ga ik shoppen met vriendinnen of mijn zus, waarvan ik weet dat ze grotendeels dezelfde smaak hebben.

9. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land

Heerlijk toch?

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier ook een liefhebber hoor! Ik vind het heerlijk, voor mezelf, én voor de kindjes!

Tis dat mijn salaris me enigszins beperkt, maar anders...

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

echt wel. :)

12. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik begin meestal met goede zin, maar eindig vaak stikchagrijnig. Omdat niets past of leuk staat en omdat het licht in die paskamers je er altijd zo lekker onflatteus uit laat zien:x. Tegenwoordig neem ik vaak dingen op de gok mee naar huis en als het dan niet past, ga ik ze weer ruilen.

13. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    absoluut niet, ik vind er niks aan winkelen
    maar ja moet soms wel en dan het liefs alleen , lekker snel klaar, overig vind ik het wel leuk om wat te kopen voor de jongens maar het is absoluut mijn hobby niet

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Vreeeeeeeeeeeselijk!! Ik haat shoppen en is echt niet voor mij weggelegd, maar er zijn nog meer dingen waar ik wat mannentrekken vertoon. Ik ben niet creatief. Mijn zusje zegt altijd dat ik wat kleur in mijn leven moet brengen (met andere woorden: niet altijd zwart, grijs, groen, bruin etc). En zoals veel mannen ben ik erg simpel.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nee ik hou ook niet van shoppen, daar heb ik een personal shopper voor..

*wordt wakker*

:D :D :D
    Ah nee sjips, moet het helaas toch zelf doen, heb een hekel om voor mezelf te shoppen, andere dingen vind ik wel leuk.. maar kleren of schoenen... blegh!

16. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Shoppen zelf vind ik niet leuk, er is nooit wat leuks, opdringerige verkopers, harde muziek, drukte en ge-elleboog, rijen voor pashokjes...nee bedankt. Nieuwe dingen (en vooral schoenen :)) kopen vind ik dan weer wél geweldig, dus soms moet het gebeuren. Online winkelen vind ik ook een uitkomst.

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Owja, en als ik dan ga dan ga ik het liefst alleen of met mijn zusje.. dan ben ik zo klaar. Ik kan echnie met vriendinnen winkelen.

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik hou van winkelen!!! :D

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Of neem je man mee, werkt hier perfect!
    Die van mij is het bij het parkeren al zat:p;)

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

vroeger vond ik het heerlijk om te shoppen voor mezelf qua kleding. nu ben ik een paar maatjes groter, en begint de irritatie veel meer omhoog te komen.
    onze h&m verkoopt bijv niks groter dan maat 36..
    plus, als ze dan al iets in mijn maat hebben, dan lijkt ik alleen maar dikker dan ik eigenlijk ben.
    gek genoeg heb ik er daarnaast niet veel moeite mee dat ik ben aangekomen, ik zit prima in mn vel, maar alleen tijdens het shoppen vind ik het vervelend. moet gewoon even een goede winkel vinden, en uitzoeken wat mij wel staat nu.

dingen voor de kids, huis of mijn boekenkast vind ik daarintegen echt geweldig om te kopen!

Deel Deze Pagina