Even een vraag of het vaker voorkomt. Ik heb sinds vanochtend bij het afvegen na het plassen elke keer een heel klein beetje roze slijm aan het papier zitten. Komt dit vaker voor. Ik heb gelezen dat het ook komen door hoesten/ niezen dat er een vaatje kan springen en hierdoor wat bloedverlies hebt. Nu ben ik ook wat grieperig, erg moe last niezen van een zeurderig gevoel in mijn buik omdat ik weinig eet doordat ik geen eetlust heb. Ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger en heb dit met mijn vorige 2 zwangerschappen niet mee gemaakt of wat ik me er van kan herinderen. Zit nu ook ziek thuis omdat ik niet wil dat er iets gebeurt wat niet goed is terwijl in aan het werk ben, werk bij de post. Wie kan mij hier een antwoord op geven
Ik had roze/bruin verlies vanaf 6 weken tm 10 en het is bij mij goed gegaan. Wat je zei; kan een bloedvaatje zijn... Hopelijk blijft het hierbij, zodra het helderrood word met eventueel stolsels kan het foute boel zijn. In 50% waar bloedverlies optreed gaat het goed... Helaas kan je alleen maar afwachten nu
Ik heb met alle 2 ervaring helaas, bij mijn (officiële) 2e zwangerschap begon mijn mk met 3 dagen roze afscheiding en slijm en daarna in 1 avond rood en krampen waarna ik gelijk het vruchtje verloor was toen 6,3 zwanger. Deze zwangerschap nu totaal 3 of 4x rozeverlies gehad maar met mijn kindje is alles goed. Het rozeverlies hield bij mijn mk aan maar deze zwangerschap was het elke x bij afvegen 2x achter elkaar roze en dan was het over en dan na een week of anderhalf weer een keertje. De 1 heeft ook een gevoeligere baarmoedermond dan de ander.
Helaas een antwoord geven kan niet.. 50% van het bloeden is niks aan de hand en 50% gaat het mis.. Hier was ik vanaf week zes aan het bloeden bij plassen , echo gehad met kloppend hartje, bij zeven weken, vruchtje was echter zes wk maar late innestelling werd er gezegd.. Ik wist zeker dat het niet goed zat. Tot de 10 wk regelmatig gebloed, bij de 10 wk werd dit heftiger, zonder buikkrampen trouwens dus dat is niet standaard erbij. Bij de echo bleek het vruchtje 2 dg na de 1e echo gestopt te zijn met groeien.. Helaas kan je alleen maar afwachten of vragen om een eerdere echo.. Sterkte
Gelukkig vandaag geen roze slijm verloren met afvegen. Voel me ook wat beter dan gisteren. Gisteren ook telefoon van mijn werk gehad wat er precies aan de hand is en het ook gelijk maar verteld dat ik zwanger ben. Mag deze hele week thuis blijven en de echo van a.s maandag afwachten om te zien of alles goed is, hoop dat ik me dan ook wat beter begin te voelen. voor de rest zijn er nog maar een paar die het weten dat ik zwanger ben, niemand van mijn familie dus kan daar ook geen steun vinden, ik lieg zelfs mijn moeder voor dat het echt de griep is waarom ik nu thuis ben en dat vind ik heel lastig.