Vandaag een heerlijke dag gehad ondanks de hitte en kreeg net weer krampen in mijn onderbuik.. nu ging ik douchen en toen verloor ik een soort slijmprop.. het had gewoon de kleur van afscheiding, misschien ietsssies geler, maar de structuur is heel anders dan dat mijn afscheiding normaal is.. kan stuge afscheiding hebben of hele waterige, maar die prop was als elestiek.. je kon het niet uit elkaar trekken en het eas echt een propje om te zien. Wat denken jullie? Hoe was jullie slijmprop om te zien en qua structuur?
Mijn VK vertelde mij vanmiddag dat het lijkt op een stuk snot ... maar het wordt ook weer opnieuw aangemaakt, dus het zegt overigens niets over evt. bevallen ofzo..
Heb net wat fotos gegoogled en weet zeker dat het me prop was. Had al eerder een topic gemaakt omdat ik menstruatie achtige buikpijnen had die ik niet kon plaatsen.. Dit aangegeven bij de vk en toen ik haar net belde gaf zij aan dat mijn baarmoeder wellicht aan het weken is.. dat doen voorweeen.. Maar zij vond het niet nodig om verder na te kijken tenzij mijn vliezen breken of ik nu weer harde buiken krijg..
Menstruatie achtige pijnen zijn normaal. (Stuk) slijmprop verliezen is ook normaal. Zegt inderdaad verder niks. Slijmprop word ook gewoon weer aan gemaakt. Hier ook vroeg verloren maar kleine kwam pas met 42 weken.
Waarom zou ze verder moeten kijken dan? Je bevalling begint wanneer je baby klaar is om te komen. Er zijn veel vrouwen die na hun slijmprop verloren hadden nog 2 weken doorliepen.. Dat wilt dus helemaal niks zeggen nog..
Nou soms lopen meiden langer door maar een vriendin van me beviel diezelfde dag nog.. ben nu 35 weken en die kleine is dan wel al volgroeid maar heb liever dat ze nog even blijft zitten..
Hoi! Ik ben hem 1 dag voor de bevalling verloren. Maar had er wel bloed bij. Maarja...het kan alle kanten op!
de avond voor de bevalling ben ik hem verloren. Ik verlies nu de gehele zwangerschap kleine beetjes, van de zelfde 'structuur' . Bij de eerste zwangerschap wist ik zeker dat het de prop was door de grote ervan! Hopelijk blijft jouw kleintje nog 2 weekjes binnen!
Vannacht nog een klein stukje verloren en weet nu echt zeker dat het me prop was.. Ik ga nu de komende week echt wat meer me rust pakken want wil echt niet dat ze voor de 36 weken komt..
Ik ben m afgelopen zondagochtend verloren en vanochtend weer flink wat slijm, maar nog steeds geen baby. Maar, van mij mag ze komen. Het rommelt wat in mijn buik, maar helaas zijn er geen voortekenen voor een naderende bevalling. Ja, het breken van vliezen en hebben van weeen.
Ja kan me voorstellen dat het mag komen met dit weer.. ik hoop dat het zo snel mogelijk voor je mag beginnen!
Nog een vraagje meiden! Zit nu op de bank en heb nu in een uurtje tijd 7x harde buiken gehad.. heb het nog niet eerder zoveel achter elkaar gehad in een korte tijd, maar aan de andere kant zijn ze niet zo hard als ik normaal gewend ben van harde buiken.. heb ze echt maar 15 seconden ofzo.. Zal dit door de hitte komen of moet ik mijn vk even bellen?
Ook harde buiken zijn normaal..... zeker als ze geen erg pijn veroorzaken. Hier heb ik dat al weken.... Baarmoeder die aan het eofenen is of op hitte reageerd. Je kan al een harde buik krijgen als kleine zich zachtjes omdraaid. Hier soms bijna continu een harde buik. Zelfs als ik rustig op de bank zit.
Ja ik heb ook regelmatig al harde buiken en ookal paar keer voorweeen gehad.. alleen heb nu meer dere harde buiken gehad in een uur, wat ik nog niet heb gehad.. en vooral omdat ik me slijmprop gister ben verloren vind ik het vreemd.. maar ik ga een koude douche nemen en wachten of het mindert.. anders bel ik me vk wel even
Omdat de baby soms beter nog niet onmiddellijk komt wanneer hij/zij er denkt klaar voor te zijn. Ik ben zo'n zes weken te vroeg bevallen. Ik verloor ook mijn slijmprop en onmiddellijk daarna (beter gezegd na zo'n drie uurtjes) brak mijn water. De baby dacht er klaar voor te zijn maar was dat helemaal niet. Geloof me couveuseafdeling, geen zuigreflex, geel zien, kindje in het ziekenhuis en jijzelf thuis, ... Er zijn leuker dingen. Dus als het kan voorkomen worden dan toch liever die kleine eigenwijsjes nog even in het buikje houden TS, hoe gaat het nu? Als je het echt niet vertrouwt zou ik gewoon de vk nog eens bellen. Liever een keer te veel dan een keer te weinig. Zoals je zelf zegt, graag de 36 weken (en nog liever de 37) halen he!
Dankjewel voor je reactie! De harde buiken zijn al aan het afnemen, maar daravoor in de plaats wel een drukkend gevoel en af en toe terugkomende menstruatie gevoel. Heb de vk gebeld maar die was bezig en belt mij zo terug.. Wil gewoon dat de vk het even nakijkt.. idd liever te vroeg dan te laat gebeld.. de situatie die jij hebt meegemaakt lijkt mij vreselijk moeilijk en wil ik dus graag voorkomen.. rekken tot 36 weken maar idd het liefste tot 37
Nou vk is langs geweest omdat ik het toch niet vertrouwde en zij gaf aan dat mijn baarmoeder wel al verweekt is, maar heb nog geen ontsluiting. Ben dus erg blij en kan weer opgelucht adem halen.. wel gaf ze aan dat ik het rustiger aan moet doen om de weeen zolang mogelijk uit te stellen.. Nu vraag ik mij wel af hoe lang het dan gemmideld duurt tot je van verweking overgaat naar ontsluiting?
Is ook verschillend. Je kan weken met verweking lopen voordat het gaat ontsluiten. Maar het kan ook binnen een paar uur tot ontsluiting gaan. Maar ook ontsluiting zegt geen ene bal. Daar kan je namelijk ook weken mee rond lopen zonder dat er wat gebeurd. En bij een 2e, zoals ik,heb je vaak sneller ontsluiting.al ver voor de bevalling.
Oke toppie! Ik ga in ieder geval het wat rustiger aan doen tot ik 37 weekjes ben. Voel me nu in ieder geval wat geruster