Hallo Onze zoon is nu 3,5 week oud, hij is geboren toen ik 35+4 zwanger was en was dus prematuur. Hij doet alles super goed! houd zelf zijn temperatuur al vast en drinkt ook flessen van 90 leeg. Alleen wat voor kleertjes trek ik hem aan met dit warme weer? Hij heeft nu een rompertje met korte mouw, en een dun shirtje met lange mouwen aan en een broekje en sokjes. Kan hij ook een shirtje met korte mouwen aan over de romper met korte mouw + broek + sokjes Of alleen een romper met lange mouw + broek+sokjes
Ik zou gaan voor romper lange mouw, broekje en sokjes. Voelt ie toch te warm in z'n nekje kun je altijd nog kort broekje doen.
Voor de temperaturen van nu zou ik ook de sokjes weglaten, maar alleen als je kleine dat al aan kan qua temperatuur enzo. Die van ons was op tijd en op gewicht dus heeft nooit issues met temperatuur oid gehad (geboren in december) en via de voetjes raken ze ook veel warmte kwijt is de ervaring hier met dr klamme zweetpootjes.
Als hij zijn temperatuur goed kan vasthouden zou ik het zelfs proberen met een romper korte mouw en dun zomerbroekje, pijpjes kun je nog omrollen, mocht t nodig zijn.
zou ik ook doen. Het is wel erg warm hoor. Liever iets te ''koud'' kleden dan te warm, ivm warmtestuwing.
Bedankt! Een rompertje met t-shirtje en dun broekje werkt prima voor hem, zijn temp blijft mooi gister zelfs nog een tijdje in alleen rompertje gelegen ( binnen) ook toen was zijn temp nog mooi