Wie kan ook nog niks klaarmaken voor de baby... Kamer ... Kleertjes ... Bedje enz?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaahhh we zijn aan het verbouwen hier dus ik moet nog even geduld hebben. Dit weekend gaan we eindelijk de zolder voor de meiden maken en dan komt de babykamer eens aan de beurt.

Maar omdat ik dus geen commode heb of bedje kan ik nog niks doen....en ik wil zo graag :D

Wie moet ook nog even wachten en wordt net zo gek ...:D

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ooh wat vervelend! Op jouw termijn had ik juist dat alles persee af moest zijn en klaar moest staan. Ik raakte nog net niet in paniek haha. Succes en nog even geduld dan kan je ook eindelijk lekker dingetjes gaan doen voor de baby.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik wil ook hahahahah maar alles tegelijk kan natuurlijk niet maar die nesteldrang aaaaaahhhh ...

Ik wil gewoon graag de kleertjes enz inruimen en bedje maken enz,

4. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Ja hier ook kamer van de meiden af maar nu moet eerst de keuken en dan pas de babykamer.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dus je moet ook nog even geduld hebben .... Moeilijk he. Vooral omdat je zelf niks kan doen... Je moet zo afwachten

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier ook wachten alles zal me toch alleen maar in de weg staan. We zijn opzoek naar een nieuwe woning dus een echte babykamer kan ik nog niet maken :(

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dat lijkt me ook erg moeilijk dan :(

Heb je wel ooit zekerheid voordat je tegen de 30 weken aangaat?

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    We zitten nu in de leegstandswet dus zekerheid sowieso niet, mocht het verkocht zijn moeten we er binnen 3 maanden uit.
    Maar het huis heeft zo'n dure vraagprijs dat het huis niet snel verkocht gaat worden maargoed. Wel opzoek omdat we veel gezeur hebben met de verhuurder. We gaan denk ik tijdelijk opzoek naar een appartement en van daar uit een eengeznswoning die gaan namelijk op punten en we hebben nog maar 29 punten (1 punt per maand) Gemiddeld is een eengezinswoning 80 punten. Wel al gereageerd op een nieuwbouwwoning vrije sector dus zonder punten dus hoop dat we die toegewezen krijgen en niet eerst weer naar een appartement. Maar heb gezegd dat als we voor maart geen nieuwe woning hebben dan niet meer gaan verhuizen. Dan pas als de beeb 6 maanden is.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff heftig zeg.... Dat je geen voorrang meer hebt als gezin is belachelijk!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Helaas erg balen! En we verdienen ook weer teveel dan kunnen ze zo zeggen dan huur je maar vrije sector maar dan betaal je:

1 maand huur
    1 maand huur bemiddelingskosten
    1 maand huur borg.

En de huur ligt gemiddeld zo hoor vrije sector dat,dat amper te doen is.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij zijn inmiddels klaar (mag ook wel toch. :)) Maar dat was pas na 36 weken. Zelfde reden: verbouwing. Ik herken het, werd er ook erg onrustig van.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaaaah dan werd je gek :D

Ja ach als hij maar begint dan heb ik al meer rust :p

13. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    owww meis ik ben 32 weken en hier staat ook nog alles op zijn kop.

14. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Hier ook aan het uitstellen tot het laatste moment. Ons appartement staat te koop en hebben nu elke week een kijker gehad. Heb dan liever iets opgeruimder omdat het een klein appartement is. Dus wacht denk ik tot 34 weken. Alles is al wel gekocht maar staat opgeslagen bij me moeder.

15. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Nadeel is dat ik alles zelf moet doen maar eigenlijk niet meer mag. Hulp komt niet altijd opdagen en de meiden lopen ook de hele dag rond. We hebben nog z'n 12/13 weken hopen dat ik ook deze keer weer overtijd ga.😉

16. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Wij zijn verhuisd met 36 weken. Verschrikkelijk vond ik het. Het huis werd te laat opgeleverd :(

Nu 39 weken en ontzettend druk et een dreumes, klusjes etc. Balen hè als je niet gewoon rustig je gang kan gaan. Gelukkig is alles hier nu wel klaar. De babykamer als eerst gedaan haha..

17. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    O, er staat me nog wat te wachten geloof ik ;)

Hier krijgen we sleutel van het nieuwe huis als ik 24 weken zwang ben en verhuizen 8 weken later. Valt op zich dus nog wel mee. Weet wel dat de babykamer ook echt pas beetje af gaat zijn rond de verhuizing, dus ik bereid me nu alvast voor op de onrust ;)

Ben iig nu al lijstjes aan het maken met wat we nog moeten kopen (niet zo veel gelukkig voor een tweede), ben al plannetje qua verf en decoratie e.d. aan het maken voor in het kamertje en heb me voorgenomen om in januari al de kleinste kleertjes uit te zoeken en te wassen (evenals beddengoed, hydrofielen ed) en die dan in een goede luchtdichte zak/krat bewaren zodat het gelijk schoon de kast in kan tzt. Mocht ik daarna alsnog willen wassen, is het prima maar niet per sé nodig.

Succes met nog even afwachten ts! Hopelijk zijn de kamers van de meiden snel klaar en kan je met de babykamer verder

18. mappel

mappel Niet meer actief

Same hier, dit weekend beginnen we er dan eindelijk aan, na weken in een verbouwing te hebben gezeten...

19. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik snap je! Ben nu 22 weken en we moeten 1 februari ons huis uit omdat we het (na een jaar te koop gestaan te hebben) verkocht hebben! Dat betekent dus dat we in mijn verlof ook nog een heel huis moeten opknappen :( . Dus mijn nesteldrang moet ook even gekanaliseerd worden, wat heel lastig is hihi

Succes er mee :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ben niet de enige dus :p
    Balen als je niet kan toegeven he

Deel Deze Pagina