HELP!! wat moet ik met mijn haar.. nieuwe haartjes?? afgebroken haartjes??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb mijn haar altijd in een staart omdat ik veel haren verlies.. ik denk door de pco. Maar nu heb ik al een half jaar ofzo aan de voorkant allemaal korte haren die omhoog springen krullen pluizen echt vreselijk. . Vooral al het vochtig weer is en ik kom van buiten dan staat alles recht omhoog.. iemand enig idee wat ik eraan kan doen??

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Helpt ook niet ze springen gewoon recht omhoog en ik kan wel de keiharde gel van mijn zoon erin doen maar dat is ook geen gezicht zoveel gel erin

4. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Owww heb ik ook, allemaal kortere afgebroken haartjes die alle kanten op springen zodat mijn haar er gigantisch pluizig uitziet. Ik gebruik nu wax en doe het expres warrig, dan lijkt het nog ergens op haha.
    Hier ook pco trouwens, weet niet of dat ermee te maken heeft.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    hier ook gehad, niet zo erg volgens mij gelukkig.
    mn kapper zei dat dat kwam omdat in mn zwangerschap heel weinig haren zijn uitgevallen en na de bevalling dus wel ineens...
    hoort erbij dus...:)

idd iets van wax ofzo in doen en anders ff langs speciaalzaakje ofzo die hebben er vaak ook wel iets voor.

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Het is ook niet erg maar ik vind het zooooo lelijk en ik wil ervan af..

7. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Je haar in zn geheel kort knippen en het dan stijlen.. maar kan me voorstellen dat je dat niet wil. Maar elke andere oplossing is denk ik niet practisch..

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik ben 7 maanden terug bevallen en sinds 3 maanden heb ik ook last van afgebroken haar langs mijn haargrens en ook in mijn scheiding. Je doet er niets aan denk ik. Ik baal er ook wel van hoor, het is geen gezicht. Het springerige doe je niet veel aan en voor het pluizige gebruik ik olie na het wassen en als het eenmaal is opgedroogd. Hopelijk stopt het nu wel met afbreken en groeit het weer netjes terug, dus ja, ik voel met je mee.

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik heb erg veel haaruitval gehad na de bevalling van de jongste en nu extreem veel korte haartjes zoals jou. Met haarlak krijg je dat gewoon plat hoor, maar dan moet je wél goede hebben ;)

Die van Elnet werkt hier prima.

Haarlak inspuiten en dan plat "aaien" en blijft zo urenlang zitten, en geloof me, ik heb écht veel korte haartjes.. Heb 7 maanden bi de dermatoloog gelopen voor extreem haaruitval met allerlei middeltjes, en ik krijg het gewoon netjes toonbaar.. Heb overigens iets langer haar dan schouderlang..

10. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ik denk dat die korte haartjes juist nieuwe haren zijn ipv afgebroken haren? Haaruitval na bijv zwangerschap, dan vallen ze met wortel en al uit, haren breken normaal alleen af door bijv stijltang/föhn, of andere schadelijke factoren, niet door hormonen, dan vallen ze in z'n geheel uit en krijg je dus kleine nieuwe haartjes voor terug.

11. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Wella haarlak is ook goed.. Groene bus met rode rand..

Zelfs Roy Donders laat daar zijn befaamde "platte krullen" een week muurvast mee in model zitten, laat staan een paar kleine pluizige haartjes :p ;)

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb ook wel hele sterke haarlak maar dan wordt het weer keihard.. vind ik ook weer geen gezicht dan ziet het er gelijk zo ranzig uit..

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

Nee want haren die bijvoorbeeld een paar dagen terug nog lang waren zijn nu ineens kort;) ohja en ik stijl idd, maar dat doe ik al heel lang maar niet zo vaak (1x per 1/2wkn ofzo)

14. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ik spray haarlak in, daarna aai ik het plat en daarna kam ik het 1x voorzichtig door, is dan ook niet hard en blijft goed zitten. Voelt alleen een klein beetje stugger aan als m'n eigen haar maar je ziet er niks van.

Die Elnet haarlak (gouden bussen) word sowieso niet krokant hard maar blijft lekker luchtig en fixeert toch goed :)

@draak: dus toch echt afgebroken :( ik zou dus opletten en altijd iets van een heath protector etc gebruiken voor het stylen met föhn/tang, wellicht dat het toch van de tang afkomt omdat ze dus afgebroken zijn..

Deel Deze Pagina