sophie smeert erg weinig of niet. ze kan vaak kleren wel 3 of 4 dagen aan, en dan is het nog niet vies. nog meer schone kindjes?
Vigo draagt zijn kleding ook makkelijk 2 dagen (soms 3 dagen als we toch van plan zijn die dag lekker buiten te ravotten) Vind het zo'n onzin om die kleintjes elke dag schone kleren aan te trekken... kom al genoeg om in de was
Hier 2 dagen. De broeken vaker dan zijn shirts. Als ie naar het KDV gaat moet ie vaak wel iedere dag een schone shirt aan. Maar thuis knoeit ie nauwelijks (en wij letten denk ik beter op).
Hier wel elke dag schone kleren aan. Heel af en toe doen ze er 2 dagen mee, maar dat is dan meer als we de hele ochtend in pyama hebben gelopen. Ik vind het wel lekker fris om gewoon elke dag schone kleertjes aan te doen, daarbij hebben ze zoveel leuke kleertjes dat ik elke dag toch weer wat anders bij ze aan wil doen!
hier ook elke dag schone kleren. Heel af en toe komt het voor dat ze nog een dagje de kleding aan doet. Ze maakt het niet heel vies ofzo maar ik vind het zelf ook niet fris om 2 dagen dezelfde kleding aan te doen, waarom mijn dochter dan wel?
Als haar kleren schoon zijn dan krijgt ze het wel 2 dagen aan. Broeken doe ik nog wel vaker aan (als het schoon is dan). Maar het komt regelmatig voor dat de kleding na 1 dag al de was in kan.
elke dag schone kleren, maar alles wat niet vies is, gaat even uitlucten en terug in de kast...geen was extra
HIer geef ik ze 1 uur (binnen dat uur hebben ze gegeten en zijn ze niet meer schoon hahah). Ruben eet netjes hoor, maar hij is en blijft Ruben
Meestal heeft demi na een dag wel ergens een vlekje op haar kleren, maar ook als het nog schoon is gaat het de was in. Ik doe haar elke dag schone kleding aan.
Knap hoor! Onze zoon heeft nog NOOIT kleding meer dan 1 dagje aangehad... haha, hij kan goed rommel maken en knoeien. Zelfs niet op vakantie; hij heeft altijd bijna net zo'n volle koffer als wij zelf En ik vind het ook wel prettig elke dag iets schoons aan, dus als het nog schoon is, gaat het eigenlijk ook in de was.
Hier soms wel 2x per dag, het is zo'n ontzettende knoeierd met alles, en ook nog eens erg onhanding, dus buiten lopen is gegarandeerd een keer vallen en met dit weer is dat gelijk een vieze broek!
Hier ook de kleding vaak 2 dagen aan, tenzij er echt vreselijke vlekken op zitten, maar zo vies worden ze eigenlijk nooit. Hooguit de jongste. Zoals al gezegd is, we wassen niet voor de lol
Hier best wel een schoon meisje, maar toch krijgt ze van mij iedere dag schone kleren aan. Vooral als ze naar het kdv is geweest, dan vindt ik 't echt niet fris om ze de volgende dag weer aan te trekken. Als ze wel 2 tot 3 keer per dag een vieze poepluier heeft gehad, dan ruik je dat toch ook een beetje aan haar broek. (en dat terwijl ik haar wel gelijk verschoon)......
Hier vrijwel elke dag (zeker bovenstuk) maar dat is eigenlijk meer omdat ze superveel leuke kleren heeft. Bij mannen is het ook nooit goed, doe ik haar elke dag iets anders aan zegt ie 'wassen kost geld hoor!'; en laat ik haar langer iets aanhouden zegt ie 'hey, er liggen kleren in haar kast die ze nog amper heeft aangehad, dat kost geld hoor!' Het kost dus vooral geld. 3 of 4 dagen vind ik persoonlijk wel lang, maar dat is ieder z'n ding natuurlijk...
nee dus teveel leuke kleertjes om 3 a 4 dagen hetzelfde aan te doen. en vind het ook frisser lekker schone kleertjes
valerie heeft wel eens 2 dagen dezelfde kleertjes aan. Ze is absoluut geen smeerpoets, dus het kan prima. Wel krijgt ze elke dag een schone romper aan.