As zaterdag is mijn man een dagje vrij. Normaal gesproken moet hij die dag altijd werken. Nu willen wij samen met ons dochtertje iets gezellig gaan doen. Maar aangezien ons dochtertje nog maar 10 maanden is, is het best moeilijk om iets leuks te vinden. Winkelen is geen optie, want mijn man haat winkelen We zaten ook te denken om te gaan zwemmen met ons meisje, maar dat doen wel al best vaak. Dus even een keer iets anders. Heeft iemand nog leuke tips? Ik hoop het zo, want we komen er maar niet uit.
Mss iets van Ballorig? Die kleintjes kunnen zich al heel erg leuk vermaken op die zachte matten en lekker spelen met de ballen die daar overal rondrollen..
Ik weet niet waar je woont maar Chimpy Champ of Ballorig is erg leuk Voor die kleintjes prachtig al die kleurtjes enzo!! Ze kunnen lekker rond kruipen daar! Zeker een aanrader!
Of een eindje gaan varen op een bootje.. Maar dan natuurlijk wel de kleine een zwemvest of iets aan trekken. Toen wij in Giethoorn aan het varen waren vorig jaar zagen we heel veel kindjes (en dan ook echt ukkies) op de bootjes met hun papa en mama.
Wij zijn laatst naar de Efteling geweest! Echt onwijs leuk. Als je er minder geld aan wilt uitgeven zou ik inderdaad ook voor Ballorig gaan. Vond ik altijd helemaal geweldig als kind!
Ligt er ook aan waar je vandaan komt? Wij zijn laatst naar Malkenschoten in Apeldoorn geweest. Vonden de 2 jongsten helemaal leuk, vooral door de grote kinderboerderij die er bij zit.