ik moet morgen met de taxi naar de stad met fynn erbij. hoe gaat dit in zijn werk? want een autostoel kan ik niet mee nemen
hij zal toch in een autostoeltje moeten, ik denk wel dat je die mee moet nemen, zijn er geen taxi´s waar al een stoeltje in zit?
Ja ik zou bellen met de centrale, ze zijn er vast wel. Maar ik heb ook ergens eens gelezen dat je in een taxi geen stoeltje hoeft.
kinderzitjes.nl - Wat zegt de wet? - Bijzondere gevallen en uitzonderingen Persoonlijk vind ik het niet erg veilig, maar in een taxi of bus hoeft je kind niet in een stoeltje.
Als je naar de stad moet is de bus dan toevallig geen opie ,of zitten er geen haltes in de buurt? Ik heb idd gelezen dat je een kind niet in een stoeltje hoeft mee te nemen in de taxi.
tja ik zou bellen om te vragen of er taxi´s bestaan met stoeltje maar zoals je hierboven leest, het is schijnbaar niet verplicht, wat ik wel raar vind maar wie ben ik. ik zou ook niet met zo´n stoel gaan zeulen maar wel een andere oplossing willen en ook zoeken en dus bellen.
ik heb mijn dochter voor de foto een sin de gordels gedaan in de bus van mijn vriend, ze had dan alleen de buikband om haar buik heen (was toen 8mnd) en het schuine gedeelte gewoon achter haar rug langs. is dat misschien een optie?? zit hij toch een beetje in de gordels.
nope is niet verplicht in taxi's en of bussen ... hoe moet ze dan de stad door met een een autostoeltje in dr hand ?
@amfy ik ben zelf taxi chaufeuse en in de taxi is t niet verplicht !! wij rijden ook school kinderen en kunnen niet voor iedereen een stoel meenemen en waar moetten die gelaten worden als je daarna andere klanten ophaald ... je mag altijd zelf een stoel mee nemen en je kan vragen of ze er op die centrale geen hebben die evt gebruikt kan worden mits die chauf daarna geen andere rit heeft ... t is dus niet verplicht in de taxi!! RAAR MAAR WAAR