Zou het helpen: oordopjes bij dreumes ivm verbouwing?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal

Volgende maand wordt er bij ons een verdieping opgeplaatst wat natuurlijk veel herrie teweeg gaat brengen. Nu is ons zoontje niet gewend om ergens anders te slapen dan in zijn eigen bedje.

Natuurlijk zal hij niet zijn middag slaapje kunnen doen als het zo een herrie is, dus laten we hem slapen bij opa en oma die 2 straten achter ons wonen (hopelijk gaat dat lukken).

Maar nu komt DE VRAAG (hopelijk vinden jullie hem niet stom;): zouden we oordopjes bij hem in kunnen doen zodat hij gewoon lekker vertrouwd in zijn bedje kan slapen. Kan dat kwaad en houdt dat de herrie tegen? Of denken jullie dat hij misschien evengoedt wel door de verbouwing heen slaapt? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Nou bedankt alvast.

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    oordoppen dempen niet alle geluiden, ik zou je zoon persoonlijk ook naar opa en oma brengen om daar te slapen. hier hebben we ook net een verbouwing achter de rug, alle buren kregen nieuwe kozijnen en ramen. en dat gaf ook veel herrie. dus mijn zoon is ook een paar keer bij opa en oma geweest voor zijn middagslaapje.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik denk dat oordopjes niet blijven zitten! Maar ik zou het met oordopjes ook niet doen. Verbouwen geeft niet alleen herrie maar ook veel stof. Dat is helemaal niet goed voor je kindje. Ik zou zijn bedje bij opa en oma zetten en hem daar laten slapen, ze wonen gelukkig vlakbij. En `s avonds/`s nachts ook als er veel stof is, zou er zelf ook gaan slapen denk ik.

4. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Denk ook niet dat oordoppen blijven zitten. Vind het zelfs nog best gevaarlijk ook, hij zou ze in zn mond kunnen doen....en dan....
    Je hebt nog een maand mss kan je nu al beginnen met hem af en toe een middagdutje te laten doen bij opa en oma.
    Heel veel succes met de verbouwing.
    Groetjes Kim

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

oordoppen: niet doen.
    bij oma slapen: goed idee!
    Maar ik kan je aanraden om het ook even te 'proberen'. Ik heb me vaak druk gemaakt en mijn kinderen slapen soms door de raarste dingen heen (ik noem oud en nieuw..). (overigens kunnen ze ook wakker worden van 'n vallende speld, maar dat wil je nu niet horen)
    ik zeg altijd: degenen die mij het meest geruststellen zijn mijn eigen kinderen. Ze kunnen VEEL meer hebben dan we denken.
    Als het gaat om teveel stof e.d., dan inderdaad lekker naar oma brengen.

succes!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bedankt meiden voor de reacties. Het was volgens mij wel een beetje een dom idee van me:)

Maar we gaan het gewoon bij opa en oma proberen. In ieder geval in het begin als het geluid te erg zal zijn. Op vakantie slaapt hij ook altijd wel goed in een ander bedje en vreemde omgeving, dus dit moet dan ook lukken lijkt mij!

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier wordt de hele wijk verbouwd, nieuwe fundering (heel verhaal:x). Er wordt geheid, geboord, zware vrachtwagens, zaagmachines, compressors, alles staat aan. Ik zag er erg tegenop, maar het is me erg meegevallen. Thijs slaapt, en valt makkelijk in slaap. Misschien kun je het gewoon proberen. Lukt het niet dan maar slapen bij opa&oma. Succes met de verbouwing!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik vind het eigenlijk geen dom idee hoor
    want ze worden wel verkocht hiervoor voor kinderen ook bij beter horen
    maar zou het eerst proberen zonder en lukt dat niet bij opa en oma lukt dat niet oordoppies:D

Deel Deze Pagina