goed nieuws voor Chocoholics

Discussion in 'Zwangerschap' started by tata, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Zweeds onderzoek zegt dat je van het dagelijks eten van chocola tijdens je zwangerschap, een bije baby krijgt.

Hier wordt ik ook blij van!

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, nou dan krijg ik n hele blije baby!!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Was het niet de fabrikant van: Rennie?
    Whahaha...ik hou echt van chocolade maar krijg er zo'n ontzettend brandend maagzuur van!

4. baby angie

baby angie Actief lid

Jun 22, 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben ook verslaafd sinds ik zwanger ben :)
    maar ik krijg er ook heel erg maagzuur van helaas :(

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Jaha!! En nog meer goed chocolade nieuws,
    uit AMERIKAANS onderzoek was gebleken dat vrouwen die elke dag chocola eten tijdens hun zwangerschap, minder kans hebben op hoge bloeddruk! (dus ook op zwangerschapsvergiftiging)

Ik zeg, laat maar komen die milka!!

6. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    hahaha, das mooi! Dat maagzuur...sinds wanneer hebben jullie dat? Ik heb nog nergens last van. Hopen dat het niet komt!

7. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Das idd goed nieuws zeg. Maar zal idd wel de fabrikant van Rennie zijn. hihi. Krijg vreselijk maagzuur van chocola. Chocolademelk daarintegen gaat er wel goed in.

8. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    15 juli ben ik bevallen van mijn meisje heb tijdens de zwangerschap heel veel chocolade gegeten mijn meisje is echt een vrolijke meid ze huilt amper maar zit de hele dagen te lachen dus wie weet klopt het of puur toeval natuurlijk
    groetjes jolanda

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow een kop warme chocolademelk met slagroom ´s avonds kost mij minimaal 2 Rennies hoor :D

10. Snoekems

Snoekems Bekend lid

Jan 18, 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hahahahaha! Nou, dan krijgen wij een super heppie-de-peppie baby hoor!! Heb maandenlang niets anders gedaan dan chocolade gegeten (lees gesnoept), dus dat zit dan helemaal goed hier!!!
    :D:D:D

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

had dit onderzoek ook al ergens gezien teon ik zwanger was van de eerste en ja hoor, erg blije baby!

gelukkig is chocola een van de weinige dingen waar ik geen maagzuur van krijg, chocomel is op rennies na, zelfs het enige wat helpt bij mij. (en daar is meneer nutricia ook erg blij mee, die heeft zijn omzet flink zien stijgen de laatste maanden!)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik heb dit een tijdje geleden gelezen.
    Ik eet nu dus 1 reep chocolade per dag, zeer verantwoord want onze baby is zo heel erg blij :D :p

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Hihi, heeft mijn zus inderdaad gelijk. Die was echt een chocoholic en haar kindjes zijn echt blije ei-en. Ze willen alleen niet zo goed luisteren; zou dat er ook mee te maken hebben? :( Of zijn dat papa's genen :D
    Nog iets: Is er ook vervolgonderzoek gedaan? Elke dag chocola => extra zwangerschapskilo's => gefrustreerde moeders die willen afvallen? ;)

14. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    vandaar dat die van mij zo blij is ik heb elke dag chocomel gedronken heel veel haha zelfs elke ochtend als ik s'ochtends geen chocomel dronk werd ik zelfs misselijk heel apart maar hier in iedergeval een super vrolijk kind lacht de hele dag en hoor je alleen maar voor de fles of een vieze luier!

15. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goh zou daar die vreselijk maagzuur vandaan komen? :D

Ik heb er iedere dag last van, dus kan je nagaan hoe chocoladeverslaafd ik momenteel ben.

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Oooh... als de sodemieter chocola in huis halen dan maar!!!!! JOEHOEJJJJ!!!

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    vandaar dat die van mij zo blij is :D

18. germini

germini Fanatiek lid

May 29, 2008
    1,373
    0
    0
    Whahahahaha nou dat wordt die van mij echt superhappy!!! ik eet me helemaal wild aan chocolade!! HEb al heel wat letters er doorheen gejaagd en nu komen de kerstkransjes eraan!:D

19. Mimi85

Mimi85 Actief lid

Jul 13, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me ineens minder schuldig over al die chocolaatjes die tegenwoordig in mijn mond verdwijnen. lang leve chocola!!!!

Share This Page