Vanavond hebben wij een 3/4D echo! Kertskadotje! Hebben er veel zin in en willen graag weten wat het wordt dus hopen dat het te zien is! Maar....Nu ben ik inene zo bang dat er iets niet goed is, dat ze zien dat er iets niet klopt ofzo! Grrr...was zo blij dat we ons kindje zouden gaan zien, waarom nu dan zo bang dat ik iets te zien krijg wat ik niet wil zien! Gister bij de VK geweest en alles was gewoon ok, maar toch! Herkenbaar? Heb vanacht overigens gedroomd dat we 2 echo's hadden en bij beiden kregen we een zoon! Voorspelling? kus miek
Beste miek, zeker herkenbaar. ik denk dat iedereen wel bang is dat er iets niet klopt. Maar die kans is heel klein en we kunnen alleen maar hopen dat onze kindjes gezond geboren worden. groetjes
pooh...ben dus niet de enigste onzekere trien hier! hahahaha Nog 4 uurtjes en ik hoop te weten wat het wordt! SPANNEND! hihi Ninetje, een vriendin van mij zit ook op dit forum, dus helaas, ga het hier niet vertellen! klein geheimpje wordt het!
iedereen is zenuwachtig en met die droom ik had ook gedroomd maar werkelijk is het het ander geslacht....
Ben ik weer! Helemaall blij! Wat een super gevoel is dat zeg! Uk was helemaal gezond, zover zij kon zien natuurlijk! Rugje dicht, voetjes recht, 4 hartkamertjes, goede navelstreng, 2 niertjes, gewoon een gezond kindje, met hele lange benen! hahahaha Zitten helemaal na te genieten hier! En ja, we weten wat het wordt, en we zijn er super blij mee! Had het graag verteld, maar helaas, vriendin leest ook mee op deze site! Zenuwen voor niks dus! kus miek