Hallo iedereen! Afgelopen week heb ik te horen gekregen van de gyn tijdens de echo dat 'het er twéé zijn'! Super spannend vind ik het allemaal maar wel dolgelukkig! Ik ben 6 weekjes dus het is nog erg pril. Nu, dit is mijn 3e zwangerschap. Mijn eerste was een mk geworden en de tweede is van een knap kereltje van 13 maandjes. Ik verheug me ontzettend op een rondkruipende tweeling en vind het een heerlijke gedachte! Maar goed zoals iedere net zwangere doet gaan ze lezen op internet en zo deed ik dat dus ook.. Niet dat ik daar zo vrolijk van werd maar vandaar dat ik er nu over post op deze site. VTS? Vanishing twin syndrome ook wel. Wat het inhoud en dergelijke weet ik inmiddels dus maar ik vraag me af of er ook moeders zijn die bvb de 2 hartjes hebben zien kloppen en wél 2 kindjes op deze wereld hebben gezet. Hadden jullie deze angst? Hoe gingen jullie ermee om? Er zijn namelijk op dit moment dus al 2 kloppende hartjes te zien en ook een mooie echo foto. Die zal ik zo even posten. Heeft deze foto al wat te zeggen? Nou dames ik hoop op heeeeeel veel positieve reacties
Hoi, Gefeliciteerd met de 2 wondertjes in je buik! Kijk eens op de twinsite........ genoeg tweelingmama's. Ik heb zelf eigenlijk nooit de angst gehad dat de zwangerschap niet goed zou gaan. Wij kregen pas met 12 weken te horen dat het er 2 waren en ja dan ben je natuurlijk al een beetje door de kritieke weken.