Ik heb het gevoel dat het raak is...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolle Buik, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Meiden,

Hebben meer meiden dit gevoel??
    Ik had zaterdag een positieve ovu test en we hebben sinds donderdag elke dag geklust. Vanavond ook nog even voor de zekerheid. Maar ik heb nu al het idee dat het raak is?
    Kan dat al zo snel???
    En zijn er meer meiden die dit al zo vroeg hadden en waren jullie ook daadwerkelijk zwanger?
    Ik ben benieuwd nu duurt het wachten nog zo lang!

Groetjes Bolle Buik

2. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Niemand die dit herkent???

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik herken het al 12 cyclussen, maar helaas ;)

4. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Ik heb het wel als ik me NOD nader maar meer van hey het zou het dan toch.
    Maar nu heb ik echt sterk het idee van ja het kan best raak zijn.

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ik snap wat je bedoelt.

Ik heb er geen ervaring mee, ben zelf nog maar 3 ronden bezig. Heb wel hetzelfde gevoel. Ik had zaterdag mijn eisprong en we zijn al bezig van 4 dagen ervoor met klussen. Voel me vandaag toch anders, moet meer plassen, heb steekjes in mijn onderrug en onderbuik, maar toch durf ik nog niet te hopen...

6. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    succes..altijd lastig dat afw8en he:).
    Hopen dat het raak is voor je!!

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    #7 Saz667, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    Ik heb idd ook deze ronde heel erg het gevoel dat het raak is.. Heb allemaal symptomen die ik in het afgelopen jaar nog niet heb gehad..

- al een paar dagen gevoelige (.)(.) en tepels (normaal alleen pijnlijke tepels paar dagen rond ei)
    - paar dagen misselijk met vlagen, vanmorgen en vanmiddag heel erg (normaal nooit misselijk, alleen met buikgriep en ik heb zeker weten geen buikgriep). Vanmorgen ontbeten met een kommetje vla (brood krijg ik sowieso niet weg 's ochtends) en dat kwam er bijna weer uit..
    - sinds afgelopen weekend belachelijk moe, kan vandaag wel staand slapen (vannacht ook gewoon goed geslapen, was nog geen uur wakker en toen zat ik al te gapen)
    - m'n temp blijft hoog, normaal op 9/10/11 DPO een dip naar 36.7/36.9 (temp van zondag was 37, maar was na 3 uur slaap)
    - gek gevoel in m'n onderbuik, beetje krampjes/steekjes (nog nooit eerder gehad, niet vóór ik aan de pil ging, niet toen ik aan de pil was en ook afgelopen 13 maanden nog nooit gehad)

Als ik naar m'n tempkaartjes kijk is er bij m'n eisprong wel een verschil, want normaal gaat ie in 2 dagen 0.4 omhoog (2x 0.2) en nu ging ie in 1 dag 0.5 omhoog. Ook komt ie na m'n ei wel 2-3 keer onder de 37, maar deze keer nog helemaal niet.

Ik heb vrijdag m'n NOD, maar als ik niet ongi word ga ik maandag (op m'n B-day) testen.. Hoop heel erg dat m'n gevoel klopt!

* Oh, en gisteravond toen ik op bed lag had ik een heel gek, beetje 'kriebelend' gevoel zo'n beetje aan m'n bmm.. Heel vaag..

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik en het was een heel vaag gevoel, er was 'iets anders' aan de hand na mijn ei. Iets kriebeligs dat ik NIET kan benoemen, en wat echt niks met zwangerschapskwalen te maken had. Die kreeg ik echt pas toen ik al een tijdje wist dat het raak was (week 6).

Ik was inderdaad zwanger toen. :)

Hoop het voor je!!

9. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb deze maand ook het gevoel dat het hopelijk gelukt is...
    Normaal voel ik van alles en heb zaterdag mijn NOD en ik voel nog helemaal niets.... En normaal heb ik meteen na mijn eisprong van alles.... en nu niks... oh heerlijk, ik ga er nog ff van genieten in ieder geval :D ;)
    Alleen als ik eraan denk, voel ik iets, dan voel ik meteen iets, dus ik ga weer ff stoppen met hier lezen en kijken.... hahaha

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    En hoe is het nu met de dames?

11. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Ik voel me deze ronde ook anders. Maarja kan ook komen door dat we druk bezig zijn met een verhuizing. Ik kan gewoon bijna niets doen. ben echt steeds zo moe niet normaal. Mijn (.)(.) zijn super gevoelig. Steeds misselijk en soms zo erg dat ik moet overgeven. dit gaat nu al een week zo en nog nooit eerder meegemaakt. nou we wachten af anders komt het misschien toch door de drukte

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik zei gisteravond nog tegen mijn vriend "volgens mij is het raak". Hij kwam laat boven en ik sliep nog half. Geen idee waarom ik het zei, ik heb geen symptomen, maar toch heb ik wel het gevoel dat het zo is. Tja, dat kan natuurlijk ook gewoon tussen de oren zitten, vooral aangezien ik geen idee heb wanneer mijn eisprong is :)

Afwachten maar... moeilijk he? Al dat wachten past helemaal niet bij me!

Deel Deze Pagina