Oproepje: Gezocht foto van kamertje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wij denken eraan om het kamertje witte meubels te geven,
    een donker eiken paket vloer en een velle roze/paars of blauwe kleur op de muren.
    Wie heeft er zn kamertje en heeft er een foto van, zodat ik kan kijken hoe het staat :D

Ben benieuwd , kom maar op ;)

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Geeft dit je een beetje een beeld. Dit is een stukje van de kamer van onze jongste [kast/vloer/muur]. De muur is rozigst van flexa. De overige muren hebben we wit, zodat de muur er echt uit knalt.
    De rest is nog niet klaar, maar we gaan het combineren met paarse gordijnen en een zwart spijlen bed.
    Ook hebben we van die leuke vlindertje in roze en paars van de action.
    Succes.

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    verder niemand :)

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Tja je mag ff spieken in mijn album, maar wij hebben witte meubels met een knal-oranje muur :D
    En niet een heel donkere vloer....

5. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Lijkt me best lastig want het hangt heel erg af van de grootte van de kamer, en de lichtval. Het ene kamertje is het andere niet. Ik heb ook geen voorbeeld voor je, mijn babykamer is nog niet eens klaar. Ik wil wel proberen een foto van een voorbeeld kamer in een foto-bewerkingsprogramma voor je aan te passen, kwa kleur. Dus als je een foto hebt... :)

De kleuren combi op zich zal prima werken, ik zou alleen voorzichtig zijn, mocht je een wat kleine babykamer hebben, en niet alle muren in dezelfde felle of donkere kleur verven. Voor een wat ruimtelijker effect kan je het afwisselen met bijv. wit of een andere lichtere kleur. Als je wit combineert met een donkere kleur en je verft de plint mee in die kleur, lijkt de kamer groter omdat donker "verder weg" lijkt vergeleken met de lichtere muur.

Deel Deze Pagina