Wauw, nog geen uur geleden had ik een positieve zwangerschapstest in handen en ik moet de adrenaline even van mij af schrijven. We waren al in het ziekenhuis beland, omdat we al bijna anderhalf jaar bezig waren met zwanger worden. Deze maand zou ik gaan temperaturen en bloed prikken en nu opeens is het zo ver! Ik vind het zo ontzettend spannend.. Vooral omdat het zo lang heeft geduurd en we eerst nog bang waren voor een dwarsliggende niche. Dus we gaan nu heel hard duimen dat dit goed blijft gaan, want meer kunnen we niet doen. Ons tweede kleintje is zo ontzettend welkom!
Wat super dat je nu toch zwanger bent! Geniet van deze mooie tijd, hopelijk over een maand of 8 een gezond kindje ❤ gefeliciteerd!
1.5 jaar voelt lang he? Hier al ruim 11 jaar aan het proberen. Gefeliciteerd! Gelukkig blijft een traject je dan alsnog bespaard!
Ja, het voelt inderdaad als lang, maar ik weet ook dat ik zeker niet mag klagen. Dank je wel! Ik hoop dat jij hier ook snel goed nieuws mag brengen!
Helaas was onze blijdschap van korte duur. Vanmorgen zagen we een leeg vruchtzakje bij de echo en deze is te klein voor de termijn. Volgende week nog een laatste controle en dan moeten we het voor onszelf gaan afsluiten.