Na mijn missed abortion in mei, had ik direct weer keurig een cyclus van 28 dagen. De 1e maand had ik positieve testen en werd ik alsnog ongesteld (ik had al negatief getest). De 2e maand had ik 1 positieve test van sensitest en wederom werd ik ongesteld. Dit is dus de 3e maand en ik hoop zo dat het nu goed mag gaan. Als mijn cyclus weer 28 dagen is, zou ik dinsdag mijn nod hebben. Ik had op dinsdag 2 augustus een smiley op de cb test en de volgende ochtend al niet meer, dus ik zit nu op 8 of 9 dpo.
1e foto is van beide testen nat en 2e is van beide testen opgedroogd. Is het voldoende oploop op de 2e foto?
Prachtige oploop en streep voor jouw termijn. Ik zou er deze week zeker eens een digi aan wagen als je dat durft en je niet teveel kost Feli! Voorzichtige maar toch!
Oeh! Tip van flip: als je onzeker bent over hcg oploop zou ik die digi om de week herhalen. Dat gaf mij wat extra rust na mijn vmk. Nou kan hcg soms voor de digi wat traag oplopen. Maar goh met jouw streepjes.. Hey ik volgde je doordat ik in de augustus lijst zit en je in andere lijsten zag voorbij komen stiekem al wat langer, in stilte. En ik gun je echt een plakbeeb nu. Echt x!
Waaauw.. ja dat snap ik! Probeer maar voorzichtig weer wat te genieten van de mooie testen dan. Ik weet het. Super lastig met de zwschap zelf nog, met zo'n afgelopen maanden. Maar hey de testen zijn er alvast naar