Ik ben 4 dagen overtijd volgens de app die ik gebruik om mijn menstruatie op te volgen. Op 13juni starte mijn cyclus... Nog steeds geen menstruatie. Verschillende testen geven negatief aan (action sensi en normale) normaal hadden ze de 9de moeten doorkomen. Wel verschillende kwaaltjes maarjah wat betekent dit... Misselijkheid, gezwollen borsten, bultjes in tepelhof, geuren die ik niet kan verdragen, moe maar dat heb ik altijd... moodswing. Bij mijn 3 eerdere zwangerschappen had ik geen symptomen maar gaven de testen wel positief. Ik heb geen zin meer om te testen, maar wil wel zekerheid. of zwanger of niet maar dan moeten ze doorkomen. Dan ben ik gerust. Had ik effectief zwanger geweest hadden de testen toch positief moeten zijn?
Dan denk ik dat je niet zwanger bent. Je kwaaltjes kunnen prima passen bij 2e helft van je cyclus. Als de kwaaltjes van zwangerschapshormoon zou komen, zou je dit moeten zien op de test. Wellicht een latere eisprong gehad of een eisprong overgeslagen...
Dan is je eisprong waarschijnlijk later geweest of ben je echt niet zwanger en is je cyclus een keer wat langer
Als je geen zin hebt om meer te testen zou ik het 5 dagen tot een week afwachten voor je toch weer gaat testen. Je cyclus kan best een keer langer zijn..