Baby 6 weken en baby 6 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ntje, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hallo!

Door omstandigheden hebben goede vrienden van ons per direct een oppas voor hun zoontje van bijna 6 maanden nodig voor 1 dag in de week en hebben gevraagd of ik dat eventueel zou kunnen doen. Uiteraard heb ik ja gezegd want andersom zouden ze precies hetzelfde doen.

Maar hebben jullie tips voor mij over hoe ik dat het beste kan aanpakken? Het zijn beide redelijk makkelijke kinderen. Nova huilt niet veel, alleen als ze honger heeft en zoontje van vrienden is ook een lief en makkelijk ventje.

Ik heb 2 bedjes en een combiwagen en een draagdoek voor als we naar buiten zouden gaan.

Maar verder? Iemand tips en tricks want ik zal ongetwijfeld ergen tegenaan gaan lopen wat ik misschien dankzij jullie kan voorkomen:).

Alvast bedankt!

2. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar keer op een 4,5 maand oudere baby gepast.. Als ik mijn dochter moest voeden of maar bed moest brengen zette ik de oudere in de box met speelgoed en andersom legde ik dochter in de box met haar speentje (was nog maar 5 maand toen) mijn dochter sliep toen nog meer, dus dat was wel handig en de oudste ging om 12.30 slapen voor meteen 2,5 uur! Oh ja, pas geleden moest ik ook een paar uurtjes oppassen... Toen had ik de pudste in de eetstoel gezet met tuigje aan en zette ik voor baby tv zodat ik dochter op bed kon leggen.. En als ik dochter eten gaf en zij mocht nog niet, dan zette ik haar er in de wandelwagen bij...

Deel Deze Pagina