Ik zit nog steeds op een roze wolk, die gaat ook echt niet weg!!!! Ik voelde me door jou ook niet begrepen, maar goed wat je zegt laat maar zitten. Bij baby is straks mijn grootste droom die uitkomt jongetje of meisje. Dat heb ik ook nooit anders gevoeld!!!!
nogmaals Jantien ...sorry als ik zo overkwam dat ik je niet begreep ..was niet de bedoeling om een aanval te doen , om een ruzie te creeren ..of wat dan ook ... ik begrijp je echt wel hoor ..ook al komt het zo niet over .. ik meen ook als ik zegt ..geniet van je zwangerschap ..zonder dat daar iets achter zit .. * Friends * !!!
Lieve Jantien, ik begrijp je volkomen. Jammer dat je jezelf zo hier moet verdedigen. Je hebt een bepaald gevoel en wilt dat gevoel met ons delen omdat je het bij niemand anders kwijt kunt. Ik snap heel goed dat je alle fantasieen over dat babytje met dat ene geslacht opeens helemaal moet uitwissen om plaats te laten maken voor andere fantasieen en dromen. Je stelt je in op iets en opeens blijkt het iets anders te zijn. Je niet schuldig voelen over het feit dat je moet wennen aan het andere geslacht, je moet gewoon een nieuwe fantasie wereld creeeren. Komt straks allemaal wel goed hoor. En ik kan me er dus niet kwaad om maken dat je je zo voelt, ook al heb ik 2 miskramen gehad, het hellp syndroom, mn dochtertje met 2 ingeklapte longen en 6 weken te vroeg geboren etc etc....Genoeg ellende heb ik meegemaakt, maar ik probeer me altijd in te leven in andermans gevoelens en het kan altijd erger, maar als iemand iets als een probleem ervaart of bepaalde gevoelens heeft wie ben ik dan om te zeggen dat diegene zich zo niet mag voelen, die gevoelens van die persoon zijn er en dat is al rot genoeg. Heel veel sterkte gewenst voor je schoonvader!!!
Ik wilde eigenlijk al niet meer reageren op mijn eigen topic. Maar nu ik dit zo van je lees...... voel ik me absoluut weer wat happier. Ook andere berichten van eerdere reakties gaven me dat happy gevoel weer. Ik wil Zorra in ieder geval heel veel succes wensen met deze zwangerschap. Want zoals ik las is het jou niet in je koude kleren gaan zitten. Bedankt voor je reaktie!
Lief van je Jantien Inderdaad heel wat meegemaakt, nu gelukkig onder controle bij de gyn. en dat voelt erg goed. Geniet lekker verder van je zwangerschap!
Oh ik geniet met volle teugen, iedere dag weer. Jij ook hoop ik, ondanks je historie?? Want dat zijn dingen die mij lijken te blijven knagen, hoe goed je ook onder controle staat.
Ja ik kan er gelukkig wel van genieten, ik ben ook heel erg verbaasd dat ik mn angstgevoelens voor een 3e MK aan de kant heb kunnen schuiven, tuurlijk ben ik weleens wat onzeker, maar het gaat goed. En wat betreft het hellp syndroom, de hele zw. schap aspirine en foliumzuur slikken en veel bloed en echocontroles. Nu maak ik me nog niet zo druk om hellp, maar ik ben er wel bang voor dat het rond de 7 maanden wel weer zal komen. (beetje lang verhaal geworden )
hoi, natuurlijk wil je een gezond kindje enzo, maar toch, je stelt je in op wat je hoort dat je krijgt. als het ineens anders blijkt te zijn is dat gewoon een omschakeling. ik zag me lopen bij mijn eerste met een meisje, ik was gewoon in alles bezig met een meisje, en ik had het ook over haar als meisje. als het toch een jongen was geweest had ik absuluut wel van hem gehouden, maar ik had wel vreselijk gehuilt, en ik had echt om moeten schakelen. dat is heel logisch. vind ik tenminste... en in het algemeen dan maar: en ja natuurlijk zijn er mensen met ergere problemen, er zijn altijd !mensen met ergere problemen. zelfs voor mensen met vrij heftige problemen zijn er mensen die daar toch weer overheen kunnen... maar een probleem is een probleem. punt. je kan problemen nou eenmaal niet afwegen tegen elkaar... als iemand al weken wakker ligt in de stress omdat zijn kleine teen zeer doet is dat toch ook een probleem? oordeel niet over mensen en dingen voor je het naadje van de kous kent, en de personen in kwestie ook.... wow, weer genoeg gepreekt succes met omschakelen, dat komt echt wel goed...(ook bij hem geniet van je zwangerschap. groetjes, lidwina
Dat is ook een beetje het besluit geweest dat we het wel wilde weten. Me vriend hoopte zo op een jongen dat ik bang was dat als ik bevallen was het een meisje was en hij teleurgeteld zou zijn. Hij zei wel van niet. Maar ja het gevoel dat we het konden weten was fijn.
btw, goed dat je nog een echo hebt gehad... stel je voor, je kamertje af in de kleur, allemaal kleertjes in de kleur, maar een naam verzonnen, kaartjes al half gedrukt, ook in de kleur natuurlijk.... allemaal slingers en ballonnen in de kleur.... gewoon maar alles in geel en creme dan maar..... groetjes, lidwina