Nou heb ik vandeweek gezegd eens sportief te gaan doen ... De hardlooplessen van Evy van een zp member gekregen en heb nu les 2 achter de rug. Het probleem is : ik weet niet waar ik mijn telefoon moet laten tijdens het hardlopen Ik heb hem nu 2x in mijn beha gestopt, maar dat is niet de ultieme oplossing ook met bv enzo Waar laat jij je telefoon, mp3 tijdens het lopen ? Dankje Dorien
Hier in een zak van een vest, maar toen het mooier weer werd en ik die niet meer aanhad ging hij ook in mijn beha haha. Vond ik ook niet echt handig In mijn broekzakken kon hij niet overigens die waren te ondiep of in andere broeken niet aanwezig.
Precies zon tasje voor aan je arm...laatst gehoord dat je ze bij de h&m kan kopen....zijn wel iets van 20 à 25 euro.. Maar ze schijnen ook in de aanbieding ergens te zijn....iemand toevallig idee waar???
Hier geen goed werkende mp3 spelers etc meer dus de lessen van Evy staan idd op mijn telefoon Als ik niet via die lessen zou hardlopen had het wel gekund hoor, maar ik gebruik dus of de lessen of een muziekje.
ik hou telefoon / mp3 gewoon in m'n hand . Ik wil toch vaak naar de tijd kijken haha. Evt heb ik wel een zak waar hij in kan in mn joggingbroek
Armtasje, of gewoon in m'n hand inderdaad En voor de muziek of de lessen van Evy, niet om lekker te bellen ofzo, hihihi Al is het als je wat verder bent een teken dat je op een goed vol te houden tempo zit als je een gesprek kunt houden met je loopmaatje, dus wat dat betreft zou telefoneren niet eens zo gek zijn, hahaha
Koop een hoesje en doe hem om de (stoffen) riem van je broek ofzo. Maar nog beter: koop een goedkope mp3speler die tegen een stootje kan, van echt maar een euro of vijf, die je zo op kunt klemmen, worked for me
mijn man heeft....... eh nee, sinterklaas heeft bij de action zoń telefoonhoesje voor om de arm voor mijn man gekocht. zo hoef je hem niet vast te houden, je kan er zonodig goed op kijken, en kan je gewoon met Evy aan de wandel.
Ik heb een broek met zakken die groot genoeg zijn. Evy heb ik in principe op zo'n iPod shuffle, maar m'n telefoon "moet" mee vanwege RunKeeper
Ik heb een speciaal tasje voor om mijn heup. Hield hem eerst vast, maar loop inmiddels 3x inbde week tussen de 10 en 17 km. Dus dit is een mooie oplossing. Ik neem hem mee voor 'runtastic' en muziek, maar ik ren dus wel grotere afstanden dus neem hem ook mee in geval van nood en het tasje is handig om wat geld mee te nemen voor het geval er wat gebeurd..