Klein probleempje ...

Discussie in 'De lounge' gestart door Ik ben verliefd, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Nou heb ik vandeweek gezegd eens sportief te gaan doen ... De hardlooplessen van Evy van een zp member gekregen en heb nu les 2 achter de rug. Het probleem is : ik weet niet waar ik mijn telefoon moet laten tijdens het hardlopen :D Ik heb hem nu 2x in mijn beha gestopt, maar dat is niet de ultieme oplossing ook met bv enzo :D Waar laat jij je telefoon, mp3 tijdens het lopen ?

Dankje
    Dorien

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heuptasje of een joggingbroek met diepe zakken?

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Waarom neem je je telefoon mee tijdens het joggen?
    Staan daar die hardlooplessen op ofzo ?

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier in een zak van een vest, maar toen het mooier weer werd en ik die niet meer aanhad ging hij ook in mijn beha haha. Vond ik ook niet echt handig :p

In mijn broekzakken kon hij niet overigens die waren te ondiep of in andere broeken niet aanwezig.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb zo'n tasje voor rond mijn arm gekocht. Werkt super!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja zo'n tasje voor om je arm inderdaad!

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nogmaals; Kunnen jullie niet joggen zonder telefoon???

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Precies zon tasje voor aan je arm...laatst gehoord dat je ze bij de h&m kan kopen....zijn wel iets van 20 à 25 euro..:(
    Maar ze schijnen ook in de aanbieding ergens te zijn....iemand toevallig idee waar???

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier geen goed werkende mp3 spelers etc meer dus de lessen van Evy staan idd op mijn telefoon ;) Als ik niet via die lessen zou hardlopen had het wel gekund hoor, maar ik gebruik dus of de lessen of een muziekje.

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Zo'n tasje voor om je arm verkopen ze bij de action(volgens mij)

11. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    ik hou telefoon / mp3 gewoon in m'n hand . Ik wil toch vaak naar de tijd kijken haha. Evt heb ik wel een zak waar hij in kan in mn joggingbroek

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Armtasje, of gewoon in m'n hand inderdaad :)

En voor de muziek of de lessen van Evy, niet om lekker te bellen ofzo, hihihi Al is het als je wat verder bent een teken dat je op een goed vol te houden tempo zit als je een gesprek kunt houden met je loopmaatje, dus wat dat betreft zou telefoneren niet eens zo gek zijn, hahaha

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Koop een hoesje en doe hem om de (stoffen) riem van je broek ofzo. Maar nog beter: koop een goedkope mp3speler die tegen een stootje kan, van echt maar een euro of vijf, die je zo op kunt klemmen, worked for me ;)

14. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    mijn man heeft....... eh nee, sinterklaas heeft bij de action zoń telefoonhoesje voor om de arm voor mijn man gekocht.
    zo hoef je hem niet vast te houden, je kan er zonodig goed op kijken, en kan je gewoon met Evy aan de wandel.

15. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Koordje om mijn nek.

16. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik heb een broek met zakken die groot genoeg zijn. Evy heb ik in principe op zo'n iPod shuffle, maar m'n telefoon "moet" mee vanwege RunKeeper ;)

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb een speciaal tasje voor om mijn heup. Hield hem eerst vast, maar loop inmiddels 3x inbde week tussen de 10 en 17 km. Dus dit is een mooie oplossing. Ik neem hem mee voor 'runtastic' en muziek, maar ik ren dus wel grotere afstanden dus neem hem ook mee in geval van nood en het tasje is handig om wat geld mee te nemen voor het geval er wat gebeurd..

Deel Deze Pagina