klein sliertje bloed tijdens het naar de wc gaan

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door neeltjelouise, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltjelouise

neeltjelouise Nieuw lid

8 feb 2007
    2
    0
    0
    groepsleidster
    utrecht
    Ik ben nu ruim 8 week zwanger en ik heb daarom een vraagje en ik hoop dat er iemand is die mij een antwoord kan geven op mijn vraag.

Ik ben super blij dat ik zwanger ben! Sinds ik zwanger ben ben ik misselijk, vaker en sneller moe en veel vaker naar de wc waar ik dan weinig kan plassen. Dit zijn verschijnselen die ik allemaal herken als normaal en waar ik ook super blij mee ben omdat ik dolgraag zwanger wilde worden! Nu heb ik onlangs een echo laten maken en daaruit bleek dat alles goed zat met de embryo in mijn baarmoeder. Hij had de juiste grootte en zijn hartje zag je kloppen, dus ik was weer gerust gesteld.

Maar nu heb ik de volgende vraag. Ik heb er al eerder last van gehad toen ik twee weken geleden tijdens het naar de wc gaan druk zette op mijn blaas zodat ik mijn blaas en darmen kon legen. Nu kwam er op dat moment een heel klein beetje, een dun sliertje slijmerig bloed bij vrij tijdens het plassen. Nu vond deze zelfde situatie onlangs weer plaats, maar nu had ik er minder druk achter gezet tijdens het naar de wc gaan. Het sliertje bloed kun je vergelijken met het beetje bloed dat je hebt als je een bloedneus hebt. Een of twee kleine draadje(s) bloed, vermengt met wat slijm.
    Mijn vraag is nu; komt dit vaker voor bij zwangere vrouwen of moet ik me zorgen gaan maken? Wat zou het kunnen zijn?

Ik hoop snel van iemand iets te horen die dit herkent of hier meer van af weet.

Groetjes
    Neeltje

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten want ik heb helemaal geen bloedverlies gehad (nog niet gelukkig) Maar ik lees dat er weleens bruine afscheiding plaats vind, maar dat je met helder rood bloed toch misschien even je VK moet bellen.

Dan heb je zekerheid.

Succes

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad even de VK bellen. Het komt bij mij echter eerder over dat er een haarvaatje evt. stuk is. En dat is geen ramp, maar bij twijfel gewoon ff bellen! Niets is vreemd voor de vk!

4. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hoi Neeltje

Allereerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar is het een idee om deze vraag te stellen aan de verloskundige hier op de site?

Succes, ik hoop dat het allemaal ok is!

Marie

5. neeltjelouise

neeltjelouise Nieuw lid

8 feb 2007
    2
    0
    0
    groepsleidster
    utrecht
    Hoi Marie,

Bedankt voor je reactie! Een goede tip, ik wist niet dat er hier ook een verloskundige op de site zat! Ik zal haar uitleggen wat ik meegemaakt heb.
    Nu heb ik trouwens nergens meer last van, maar ja wat niet is kan komen. Ik ga ervan uit dat het allemaal goed zit omdat ik er toch een goed gevoel over heb.

In iedergeval jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!en geniet er van!

Groetjes :D
    Neeltje

Allereerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar is het een idee om deze vraag te stellen aan de verloskundige hier op de site?

Succes, ik hoop dat het allemaal ok is!

Marie[/quote]

6. Niet meer actief

Hallo NeeltjeLouise, heb je de HA al op blaasontsteking laten testen?

Deel Deze Pagina