Ik weet dat het vaak voorkomt, misselijk zijn voor je nod, maar weet ook dat veel er pas rond 6 weken last van krijgen... Vorige zwangerschap was ik ook al een week van tevoren licht misselijk... Nu ben ik vanaf gisteren dus misselijk...Gisteren overdag paar keer even licht misselijk geweest en s avonds best erg.... Vandaag, vanaf net ben ik ook weer best misselijk...bah...natuurlijk vind ik het minder erg als het van zwangerschap komt.. maar ik vind het wel steeds zo vroeg dat ik dan al misselijk ben van zwangerschap, ook al was het vorige keer ook al zo vroeg..begon rond dezelfde tijd als nu en voelt echt hetzelfde... Heb ook paar keer ongi krampjes gehad, rommelende buik (flink rommelend!) regelmatig gevoelige zere tepels, dit voel ik niet de hele tijd..maar dit was vorige keer ook niet... En ik heb al paar dagen flink veel (echt veel!) wittige afscheiding, dun, en het ruikt niet...(het is geen infectie ofzo) De afscheiding heb ik vanaf 4 dagen na mn eisprong... ook na sex gisteren, voelde ik echt goed mn baarmoeder, soort van ongi gevoel.. Wie was ook snel misselijk? Liefs Syl
ik heb ook vlagen van misselijkheid sylvia maar ik weet ook neit of ik zwanger ben of niet? verder heb ik ook heel lichte krampen of ook niet echt krampen te noemen maar meer een zeurderig iets in me buik en me baarmoeder ligt idd wat hoger dan normaal en ik ben opstenaat sjagrijnig en happy tegelijk heb geen rugpijn die heb ik normaal voor me ongi wel altijd en me buik voelt soepel aan en de heuvel tussen buik en vagina is wat dikker weet niet of dat al zo snel kan. veel witvloed maar ruikt niet geen zin in sex hoofdpijn tja en zo heb ik nog wel het een en ander we wachten af hoe moeilijk ook
Hi Sylvia, Ik heb al vanaf een dag of 4 voor NOD lichte misselijkheid. Het is geen ochtendmisselijkheid, want het komt gedurende dag en avond ook. Maar het is er wel. Het kan dus wel met een zwangerschap te maken hebben. Ik duim voor je, meid. Heel veel succes en sterkte. Groetjes, Marianne
dank je Marianne! Hoe gaat het met jou? lekker aan het genieten? Ik heb last van meerdere dingetjes die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap...vooral de ongi krampjes....tot nu toe had ik die alleen toen ik zwanger was....(ander beginnen de ongi krampen pas op 2e dag van ongi...) En nog steeds misselijk af en toe..s sochtends niet echt. Gisteren was ik bijna de hele middag misselijk... Liefs Syl
Thanx meiden! ook vandaag ben ik weer even misselijk geweest..ook flinke ongi krampen nog steeds... Mn tepels vallen vandaag wel mee maar ik heb de keren dat ik zwanger was ook bijna geen last van mn borsten en tepels...(ik voel ze wel af en toe) Verder soort van vol gevoel in mn buik, alsof er iets aan het drukken is ofzo..apart ook...
Lieve schatten. Natuurlijk wens ik voor ieder van jullie dat het raak mag zijn en dat de misselijkheid inderdaad van een prille zwangerschap komt. Maar staar je er niet te blind op. Ik heb zelf bijvoorbeeld vaak last van misselijkheid doorheen heel de cyclus en in het verleden daardoor ook al gedacht zwanger te zijn, maar zijn gewoon de hormonen die me parten spelen. Misselijkheid voor NOD hoeft dus helemaal niets te betekenen. Helaas leveren symptomen voor NOD eigenlijk geen waterdicht bewijs, want die komen en gaan en kunnen ook met de ovulatie en voorbereiding op de menstruatie samenhangen. Maar ik duim in ieder geval voor elk van jullie!