klein stukje plakband

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lianne1984, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    sanne heeft een spreid broekje om en om de schoefjes hebben wij plakband gedaan omdat het anders een beetje scherp aanvoelt, maar er zat een klein stukje los en ze zat net in de box en heeft ze het voor elkaar gekregen om een klein stukje ervan op te leten tenminste dat denk ik want ze zat te kokhalzen ze heeft het wel doorgeslikt want ik zag het stukje niet in haar box,
    moet ik nu de huisarts bellen of kan het geen kwaad ze heeft er geen last van.

groetjes

2. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zowiezo de huisarts bellen, zeggen wat er aan de hand is en dan kijken of die het nodig vind of je moet komen!
    Succes!

3. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

inderdaad bellen naar de ha kan nooit kwaad.

liefs

4. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Komt er wel weer uit ;) Ze zullen vast nog weleens vaker wat binnenkrijgen wat niet helemaal gezond is.

5. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    heb even gebeld naar de huisarts maar die zegt ook dat het geen kwijt kan bedankt voor de reacties

groetjes

6. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ach, laura eet echt alles Ik maak mijn huis wel 10x schoon en nog vindt ze iets om te eten! Ik denk idd dat het nog wel vaker zal gebeuren. Maar idd goed dat je toch ff de ha hebt gebeld!

Deel Deze Pagina