Klein trouwen, wel of geen trouwjurk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Liesje76, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier was ik ook nog weer even. Het winkeltje waar ik het over had heet 'Miss Mary' . Het zit in Almelo, dus niet te ver weg voor je ;)
    Adres is:
    Wierdensestraat 115
    7604 BC Almelo

Heb ook even gekeken of ze een website hebben, maar deze hebben ze helaas niet. Denk wel dat het de moeite waard is om er eens een kijkje te nemen! Suces!

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik kwam per ongeluk gisteren op de site van de otto en die hebben dus ook trouwkleding voor best leuke prijsjes...

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Zo ben ik getrouwd:

Ik wilde persé geen trouwjurk. Outfit was van MaxMara. Was voor de rok en het vest nog een € 700 kwijt maar ik kan het wel nog jaren dragen. Een trouwjurk doe je 1 keer aan en that's it.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het ligt natuurlijk helemaal aan jezelf of je graag een trouwjurk wilt. Het is natuurlijk geen must om er een mooie dag van te maken!
    Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes, Hanna

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Wij zijn 25 mei 2007 getrouwd. Ik was toen precies 20 weken zwanger. Wij wilde het heel klein houden maar elke keer kwamen er toch weer dingen bij. Ook de jurk ! En wat ben ik blij dat ik die keuze het gemaakt. Het was echt een super gave dag en ik vond het heel bijzonder om zo`n mooie jurk aan te hebben.
    Een trouwjurk hoeft niet heel duur te zijn. Ik heb mijn trouwjurk laten maken. En zo kon er ook rekening mee gehouden worden met mijn buikje !

Ik herken je standpunt van een moetje. Hier ook een aantal keer die reactie gehad ook al was het met een gek gezicht. Toch blijf je je verdedigen want nee het was geen moetje

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je kunt ook een nette galajurk kopen, of een eenvoudige trouwjurk.
    2e hands.
    Ik persoonlijk zou wel een jurk uitzoeken, je trouwt maar 1x.
    Veel plezier.

8. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Wij zijn ook klein getrouwd, maar ik wilde wel 'de jurk'. Inderdaad onder het mom van 'dit doen we maar 1x'.

Alles bij elkaar was ik dan toch zo'n 2000 euro kwijt; het is niet alleen de jurk, maar ook de lingerie, de schoenen, accessoires, visagist, kapsel. Ik heb het er graag voor over gehad, in ieder geval.

Maar zoals al eerder gezegd, het is en blijft een persoonlijke keuze.

9. Niet meer actief

ik ga ook klein trouwen.. ik heb een mooie rode gala jurk uitgezocht.. ik ben er erg blij mee en het kostte incl schoenen maar 130,- ofzo

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ben gister bij elles mode geweest in utrecht en heb echt een super mooie bruidsjurk voor maar 250 euro.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wij gaan ook heel misschien trouwen, dat is nog niet zeker, wij willen ook zo klein houden en gewoon in jurkje die je bijzonder vindt en die je volgende keer weer kan dragen, dus wij willen niet dure dingen, dus wij denken nog erover na ;)

12. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    suzanne: heel heel mooi! :)

13. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dank je wel... :oops:

14. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij zijn ook klein getrouwd en ik heb mijn trouwjurk bij de peek en cloppenburg vandaan. voor 120 euro was ik klaar en had wel een mooie jurk.

15. Hoi

Ik ben ook getrouwd in een 2e handsjurk.. had een hele mooie jurk!
    ik heb hem uit vroomshoop dat is nog wel te doen vanuit enschede toch!
    ze zit ook in enter maar volgens mij is daar alleen een etalage..

groetjes yippie

16. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Op marktplaats kan je best vaak mooie trouwjurken of galajurken vinden. Ik ben zelf in een galajurk getrouwd (wel een nieuwe) maar ik heb 'm van mijn ouders gekregen, anders had ik 'm zeker niet gekocht (veel te duur).

17. Hoi,

Wij trouwen als ik 30 wk zwanger ben en heb vorige week een jurk uitgezocht. Ook wij houden het verder klein maar willen wel graag in een mooi pak en een mooie jurk trouwen. Je doet het maar 1x.
    Ik kom zelf ook uit enschede en heb de jurk bij Aimee gehaald. Ze hebben van alles in verschillende prijsklasses. Ook heel veel galajurken enzo.. Heel vriendelijk en denken goed met je mee :) Hij wordt 1,5 week van te voren helemaal passend gemaakt,

Suzanne erg mooie jurk :)

Deel Deze Pagina