Klein van lengte maar toch diploma A, badmeesters snappen er niks van.

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door JustNice, 25 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zelfde gehad met de jongste hier. Bij CP werden we continu uit het water gehaald omdat ze bandjes om moest vonden ze. Dochter steeds trots vertellen dat ze haar diploma gewoon heeft en we mochten weer verder gaan. Tja even lastig soms maar ik zie het als iets positiefs, badmeesters letten er dus goed op en dat geeft een vertrouwd gevoel plus dat dochter elke keer trots kon vertellen dat ze al diploma op zak heeft

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.631
    2.405
    113
    O ja idd zon soort label of embleem dat naaide je moeder dan op je badpak haha

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Hier worden ook kinderen gecontroleerd als ze twijfelen, wel/geen diploma doet er niet echt toe, er zijn kinderen met A die al langere tijd niet gezwommen hebben en daarom wat kracht en vaardigheid verloren zijn. Vorige week nog moest een kindje hier echt bandjes om, terwijl ze wel A had, dat was overduidelijk, ze zwom met enkel haar snoetje een beetje boven water, het koste ontzettend veel moeite, en soms ging ze onder - heel sneu voor het meisje zelf natuurlijk. Maar ik zou liever hebben dat ze voorzichtig zijn, dan dat ze alle twijfelgevalletjes maar laten zwemmen met mogelijk ernstige gevolgen...

4. tuc

tuc Niet meer actief

Je wil niet weten hoevaak de oudste die vraag in de Stok gehad heeft;):p
    Ze zwom overigens prima. Met vrij zwemmen is er ook weinig "netjes" zwemmen bij, maar spelen en onder water en duiken enz.
    Ik denk dat ze dat daarom niet goed kunnen zien.
    Mijn jongste duikt en zwemt supergoed onder water. Daaraan gezien geloven ze meteen dat hij een diploma heeft. Zn slagen zijn om te huilen:roflmao: dus daarom nog geen diploma. Maar hij kan zich dus uitstekend redden in het water.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Idd, na een aantal keren deze situatie liet ik dochter altijd "voorzwemmen" bij de badmeester als we in het zwembad kwamen. Dan moest ze een paar nette baantjes trekken zodat ik zeker wist dat ze haar gezien hadden.

Fuddey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina