Begin 2010 heb ik een paar maanden ziek thuis gezeten ivm rug. Maar krijg je daar over een aparte jaaropgaven van het UWV? Want ik zit maar te wachten... Maar vroeg me ineens af of dat misschien gewoon is berekend op die van de werkgever? Jaar daarvoor had ik wel jaaropgave van UWV, maar toen zat ik in de ziektewet ivm zwangerschap zonder werg
Ik heb vorig jaar ook thuis gezeten, en ik heb wel een jaaropgaaf van het uwv gekregen. Weet niet of dat voor jou ook zo is.
volgens mij staan alle gegevens dit jaar al ingevuld op de site van de belastingdienst.. Maar ik kreeg er geen van de uwv volgens mij..
Als je loon gewoon is uitbetaald door je werkgever krijg je volgens mij geen jaaropgave van het UWV. Het UWV heeft dan aan je werkgever betaald en je werkgever gewoon aan jou.
Als je je ZW hebt gekregen via het UWV krijg je van hen een jaaropgaaf en als het via je werkgever is betaald, niet. Edit: oh zag dat mermaid het goede antwoord al had gegeven
Bedankt meiden!! Ik heb het gekregen via mijn werkgever... Hoef ik daar dus niet meer op te wachten haha! en ik maar balen en wachten dat het er nog niet was...