Ik wil voor het eerst iets bestellen bij Bonprix, heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat je je bestelling in huis hebt? Ik moet het nl voor volgende week zaterdag hebben, anders moet ik de stad in of ergens anders bestellen. Alvast bedankt
kan idd wel even duren....tis niet zoals de wehkamp zeg maar. ik weet niet wat je wilt bestellen maar ik weet uit ervaring en ook van veel andere dat als je iets moet retour sturen dat dat vaak gezeik geeft daar. zeg ik niet om te vervelen uiteraard maar als jij een of andere cocktailjurk bestelt en die echt moet passen enzo is toch even wat anders als een shirtje van 15 euro voor erbij zeg maar
Ik heb daar een zwangerschapsjas besteld en had het met 2 dagen in huis... Dus geen moeilijkheden gehad!
Daar zit heel erg veel verschil in, ik heb het al eens 2 dagen later in huis gehad. Maar ook al eens een week op moeten wachten. Dat is altijd maar afwachten.
@eefke: ja idd een galajurk hoe raad je het zo haha. En 2 weken... dat is laat. En met retourneren problemen, daar heb ik niet echt zin in, ik ga direct daarna op vakantie namelijk en wil graag 2 verschillende maten bestellen... Dus maar niet doen denk ik dan. Bedankt voor de snelle reacties!
Hier ook heel wisselend. Soms heb je het twee dagen later al in huis, maar ik heb ook wel eens één klein dingetje besteld en dat duurde 3 weken. Dus reken er maar niet te veel op, Wehkamp is wat dat betreft veel fijner, je kunt dan zelf kiezen wanneer je het bezorgd wilt hebben.