Baby van slag na inenting!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Macdee, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Gisteren heeft mijn zoontje een inenting gehad. Nu had hij daar gisteren niet echt last van. Tenminste hij had geen koorts en was ook niet huilerig.
    Maar vandaag....is het echt drama!! Hij is al wakker vanaf 08,30 uur vanochtend en hij heeft alleen een klein hazeslaapje gedaan van 10,30 tot 11,00 uur. Voor de rest is praktisch de hele dag al aan het huilen. Hij had ook wat verhoging (37,8) dus ik heb hem een zetpil gegeven, maar ik heb niet de indruk dat het helpt.

Hebben jullie ook baby's/kinderen die er zo van slag van zijn en hebben jullie een goede tip hoe ik hem kan kalmeren zodat hij kan slapen?
    Ik heb al met hem gewiegd, gewandeld, auto gereden (dat hielp, maar toen ik stopte was hij gelijk weer wakker), gedoucht en heb hem zelfs een poosje genegeerd (ben ik nu een slechte moeder...). Wat nu?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, heb dan niet echt nog tips voor je :( Ff uitzingen dan toch maar tot het weer over is.
    Wat bij Thirza trouwens nog wel eens wil helpen om haar rustig te krijgen en in slaap: samen met haar in ons bed gaan liggen slapen. Is voor jezelf ook nog eens lekker, ;)

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    een zetpilletje helpt wel tegen de pijn/koorts, maar ze kunnen er een dag of 2 flink ellendig van zijn. je kunt er weinig tegen doen, behalve knuffelen, een lange wandeling maken en afleiden. een lekker warm badje om te ontspannen wil ook nog wel helpen.

sterkte.

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Wat hier goed helpt als ze heel overstuur is (wat gelukkig niet vaak voorkomt), is zachtjes een liedje gaan zingen terwijl ik haar op de arm heb. Ik heb een liedje bedacht met haar naam erin en als ik dat voor haar zing, gaat ze altijd lachen. Als ze overstuur is, wordt ze er rustig van, dan blijft ze me strak aankijken en lacht ze door haar tranen heen. Soms wel een heel zielig lachje, maar ze houdt wel op met heel overstuur huilen. Misschien helpt het bij jullie ook?

5. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Hoi,

Bedankt voor jullie tips. Hij is gisteravond om half 10 in slaap gevallen, nadat ik hem al liggend in zijn bedje nog een flesje had gegeven. Hij had gelijk weer doorgeslapen tot 7 uur vanochtend. Dat was dan wel weer fijn.
    Vandaag gaat alles goed met hem, Hij zit al de hele dag te lachen!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Geluukig maar weer, :)

Share This Page