aambeien

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by fokje, Sep 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    tsjong zegt al genoeg denk ik.:(
    vorige week woensdag middag haalde ik mijn zoontje van bed af liep de trap af kreeg steken van achteren en floep allemaal aambeien kon bijna niet meer lopen
    het voelde alsof ik al was bevallen alleen de baby miste nog in het wiegje ;)
    nu zijn we een week verder en gaat al een stuk beter maar ze zijn er nog
    is dit normaal??????????????????
    ook verlies ik bloed van achteren en niet zo weinig meestal beland dit in de wc en heb ik er geen last van vanacht had ik het gevoel dat ik een grote boodschap moest doen ik zou van bed en die drang was weg wel was mijn onderbroek vochtig bij aankomst toilet was mijn onderbroek helemaal rood en liep het langs mijn been, heb even gedoucht. dit heb ik zo nog nooit mee gemaakt en vind dit best eng. is dit normaal????

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Aambeien een leuke zwangerschapskwaal! Helaas!
    Heel vervelend maar het hoort erbij. Omdat ze spontaan bloeden en niet na toiletgang is het wel iets om in de gaten te houden, anders even naar de huisarts. Via je verloskundige kan je een recept voor curanal krijgen dat goed werkt. Helaas zal na het krijgen van je kindje het weer even in alle hevigheid terug zijn door de druk vanhet persen. Maar dan heb je de curanal al in huis! Probeer ze na elke toilet gang terug te duwen,dan heb je er het minste last van!

Imke

Share This Page