Wie kan mij vertellen of je lichaamstemperatuur verhoogt als je aan het lijnen bent (door de verbranding) ofzo? Ik ben aan het lijnen en heb net mijn ovulatie gehad en mijn temp is daarna verhoogt maar best veel meer dan normaal.....kan dit komen door het lijnen? Ik lijn dmv bio HCG+. Overdag heb ik het juist koud dus eigenlijk klinkt het tegenstrijdig. Wie heeft hier een antwoord op?
Woow je hebt een flinke tempstijging gehad inderdaad! Heb je geen consulente aan wie je de vraag kan voorleggen? Ik zou het niet weten of daarom je temp ineens zo hoog kan zijn, het lijkt mij van niet.
ik zou trouwens als ik jou was uitkijken hier te vermelden dat je met behulp van HCG afvalt. Nogal controversieel. Of is HCG+ niet hetzelfde spulletje als wat ze uit de urine van 'moeders voor moeders' halen maar een synthetische variant?
Heb niets te verbergen en hoef mij niet schuldig te voelen want het gaat om BIO!!!!! hcg zoals je kunt lezen dus dat heeft niets te maken met het lijnen dmv het hormoon hcg!! Dit goedje is biologisch. Anders zou ik het niets willen gebruiken! Dus NEE het is niet het zelfde goedje als waar jij het over hebt!
rustig maar... ik vroeg het toch alleen maar? Ben niet zo thuis in de afslankbusiness.. ik las HCG, dus toch niet zo raar dat ik denk dat dat ermee te maken heeft? (menselijke hormonen zijn namelijk ook heel biologisch ) Maar ben blij dat het inderdaad niet hetzelfde is
Sorry hoor, ben een beetje licht geraakt heb namelijk beste trek! Maar het werkt in ieder geval wel, ben al 5 kg kwijt in 1,5 week maar je moet er wel veel moeite voor doen. Is soms wel lastig dat ik mezelf iedere keer moet verdedigen terwijl ik niets verkeerds doe. Heb laatst zelf de discussie gevoerd met iemand die wel de echte hcg inspoot om af te vallen en zij zei toen tegen mij dat de vrouwen die dat hcg af gaven wisten waarvoor het gebruikt werd en daarvoor betaald werden dus dat zijn niet de moeder voor moeders, wat niet wil zeggen dat ik het daar mee eens ben omdat ik weet dat het dus ook biologisch kan en je de echte helemaal niet nodig hebt!