Bloedverlies: eisprong? ongi? help!

Discussion in 'Zwanger worden' started by stella84, Jan 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stella84

stella84 Actief lid

Jan 8, 2011
    169
    0
    0
    Lieve ladies,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Volgens het uitrekenschema moet ik maandag mijn eisprong hebben. Nu verlies ik al anderhalve dag bloed en heb last van mijn rug en buik. Is dit nog steeds ontpillen? Is dit een (heftige) eisprong? Heeft iemand dat ook wel eens gehad? Ik heb mijn eisprong de vorige keren ook gevoeld en toen een beetje lichtroze bloedverlies gehad. Maar dit is wel wat heftiger...

Even wat details:
    6 januari was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik zou 8 februari weer ongesteld moeten worden. De laatste paar maanden heb ik een cyclus van 33 dagen dus daar ben ik vanuit gegaan (ook met eisprongberekening). We zitten in ronde drie voor ons eerste kindje. Ik heb dertien jaar de pil geslikt.

2. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

wanneer ben je gestopt met de pil dan?

3. stella84

stella84 Actief lid

Jan 8, 2011
    169
    0
    0
    Hoi Pip,

Eind oktober / begin november. Toen heb ik mn onttrekkingsbloeding gehad. En daarna twee maal een cyclus van 33 dagen en dus in december en januari ongi geweest. Overigens leek het vanochtend over te zijn. Even afwachten dus.. Maar als dit een eisprong is / was is het wel een mega-ei geweest. :$

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Het kan ontpillen zijn van wat ik heb gelezen hier, maar lijkt me niet..
    Is het echt zoveel dat het een menstruatie zou kunnen zijn of is het meer met t afvegen bijvoorbeeld een beetje???

5. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Hoi Stella,

Jeetje wat verwarrend allemaal, ik had vorige week zaterdag(15jan), zondag en beetje nog op maandag bruin bloedverlies, middenin mijn cyclus, op dag 17-18-19.., ik dacht ovulatiebloeding..., al 12dagen aan het testen met ovutest.., en nu heb ik een week later op 22jan een positieve ovulatietest, ik denk dat mijn lichaam graag nog wat oud bloed kwijt wilde..??

Soms doet je lichaam dingen die onvoorspelbaar zijn, en onverklaarbaar, ik heb het hier op de site aan de VK mijn vraag gedaan, die zei dat, je lichaam kan dingen doen die onverklaarbaar zijn, maar je kunt misschien zoeken op tussentijdse bloedingen?? Zijn niet ernstig, maar ik snap je onzekerheid!! Misschien toch een ovulatiebloeding die wat heftiger is?

Ik ben inmiddels 1jaar geleden gestopt met de pil, en had dit ook nog nooit gehad, vreemd hé??
    Maar na een weekend klussen zitten we weer op de wachtbank, hopend op een wonder!!

Succes meid

6. stella84

stella84 Actief lid

Jan 8, 2011
    169
    0
    0
    @ Ichtus: nee was het maar waar. Toch best veel. Daarom twijfel ik ook of het eisprong kon zijn.

@ Devil: bedankt voor je begrip. Ik snap er helemaal niks van. Afgelopen nacht bijna geen bloed verloren. Vanochtend weer veel, plus misselijk en (lage) rugpijn. En nu vanavond lijkt het toch over te zijn. Oud bloed = bruin bloed toch? Ik word er enorm onzeker van. Ik weet dat we nog maar net bezig zijn en ik lang de pil heb geslikt. Maar toch. Ik hoop op een ovulatiebloeding, zoals je zegt. Als dat zo is, dan hebben we in ieder geval voldoende geklust.

Weer met zn allen op het wachtbankje. Hopelijk levert het iedereen hier iets moois op. Fingers crossed!

Share This Page