Bloedverlies...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juniper, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juniper

    Juniper Actief lid

    23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil en zou zaterdag (25 aug.) ongesteld moeten worden. In de afgelopen week voel ik me moe, misselijk en lijken mijn borsten opgezwollen te zijn. Maar vandaag verlies ik wat bloed (eigenlijk dus te vroeg voor ongesteldheid). Kan dit innestelingsbloed zijn? Of ben ik toch gewoon ongesteld? Wie heeft hier ervaring mee en weet waar ik op moet letten?
     
  2. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Zou beide kunnen. Ik zou het een paar dagen aankijken, of het doorzet of niet (kan best dat je cyclus wat korter is dan je dacht). Zo niet, dan van het weekend even een testje er tegenaan gooien!
    Succes!
     
  3. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Zou idd kunnen, spannend hoor!
     
  4. Juniper

    Juniper Actief lid

    23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi, bedankt voor jullie reacties. Maar helaas, het blijkt toch gewoon ongesteldheid, :x en nog een heftige ook. Jammer, want ik had alle tekenen al en begon het ook al langzaam te geloven....hoe je lichaam je voor de gek kan houden zeg! Nou, op naar ronde 3...
     
  5. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Meid je lichaam houdt je gigantisch voor de gek, ik had de afgelopen 2 maanden ook echte zwangerschapssymptomen, maar ja bleek dus achteraf van het ontpillen te zijn :x Ik geloof pas dat ik zwanger ben als ik een positieve test in me handen heb, eerder niet. Sterkte en veel succes in de volgende ronde.

    Liefs Mariska
     

Deel Deze Pagina