klein vraagje

Discussion in 'Zwangerschap' started by burningkarma, Jan 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Hoi, ik had een vraagje en hoop dat iemand hier me een beetje kan helpen. :)

Ik ben de afgelopen 4 weken al niet lekker. Misselijk (meestal in vlagen en niet specifiek door iets "getriggered"), lage rugpijn (krampen?), mesntruatiepijn in mn onderbuik en ik ben ontzettend moe bijna constant. Nu ben ik wel ongesteld geweest 2 weken geleden. dit duurde een dag of 3 of 4. De eerste twee dagen zat er niets in het maandverband maar voelde duidelijk de pijnen en wanneer ik wc papier gebruikte. Daarna 2 dagen ongi geweest. Toen de menstruatiepijnen nog niet ophielden na een week ben ik naar de dokter geweest. Die wilde geen test doen omdat ik toch ongesteld was geweest. Hij zei blaasontsteking maar mijn moeder had de test op mijn urine gedaan (wel s'avonds) en vond alleen een klein spoortje eiwit, dus verder geen blaasontsteking! Morgen ochtend doen we die test nog eens voor de zekerheid. Ik vind het alleen rare symptomen voor een blaasontsteking

S'middags had ik een zwangerschaps test gedaan met een huismerk test van de apotheek, die was negatief. Er stond wel in de test dat ik het met ochtendurine moest doen, denken jullie dat ik het nog eens moet testen?

Ik gebruik wel de pil maar ben veel ziek geweest, en 1 keer vergeten dus echt 100% veilig was het niet de afgelopen maand/2maanden.

Help

2. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Tsja, die gewoon die test en dan weet je meer. Maar ik deed hem ook met avondurine, en die was duidelijk positief hoor.

Als je pijnen blijft houden, ga je toch weer naar je HA?

3. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik vertrouw hem eerlijk gezegt niet meer zo. Ik bedoel... antibiotica uitschrijven en niet zeker weten of ik het nodig heb? geen zwangerschap test willen doen omdat "je toch niet zwanger kan zijn". Het is allemaal zo vreemd. Ik zal nog eens een paar daagjes aankijken en dan nog een keer een test doen. Ik heb vandaag ook nog krampen. :S

4. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Is er geen andere arts in die praktijk? Of heeft je moeder geen andere HA waar je terecht kunt?

Ik ben nu zeer tevreden, maar kan altijd terecht bij een andere arts binnen de praktijk, als ik dat écht zou willen.

5. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik kan het altijd even vragen denk ik. Mijn HA zit alleen in een praktijk namelijk. Bedankt dat je zo snel reageerde. :)

6. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik wens je snel duidelijkheid. En veel suces ermee!

7. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Jee wat een verhaal, nouja test eens met ochtend urine 50% kans toch? En anders vraag je een second opinion aan? Of als de pijnen echt niet ophouden gewoon een keer s'avonds naar de huisartsenpost gaan dan heb je een andere arts en die weet het misschien ook wel te vertellen.

Voordat ik zwanger was had ik last van buikpijnen en het eerste wat de telefoniste me vroeg ben je misschien zwanger? Dat vroeg de dienstdoende arts toen ook als eerste. En de huisarts de volgende dag ook weer.

toen was ik nog niet zwanger en waren we er ook nog niet mee bezig.
    En toen ik zwanger was had ik wel diezelfde buikpijnen en bleken het mijn darmen te zijn.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Nance

8. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Het gekke is; iedereen vraagt me dat idd als eerst "Ben je zwanger?" behalve mijn dokter.

Ik denk dat ik morgen eerst even kijk naar die blaasontsteking test. Als die eiwitten aannemen en de rest negatief blijft doe ik nog maar een keer die zwangerschapstest.

bedankt!

9. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ja offf, je rent nu naar de winkel koopt een zwangerschapstest en als die dan laat zien dat je zwanger bent naar je huisarts rennen en het hem onder de neus wrijven. Zo zou ik dan ook wel weer zijn. En geloof me alle testen zo duur of zo goedkoop je wil ze doen het allemaal. Ik had altijd die van de apotheek eigen merk.

zou best je email adres of hotmail adres willen hebben ben zo benieuwd hoe en wat?

10. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    hahaha! nou, als ik zwanger ben is hij de eerste die het weet, en dan ook de eerste die hoort dat ik een bekwame arts ga zoeken. lol.

Ik kan natuurlijk altijd na mijn werk even een testje halen... en dan morgen ochtend meteen testen als ik die blaasontsteking test doe.

mijn email is: burning_karma@hotmail.com ;)

11. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ik ga je toevoegen. hou me op de hoogte als je wil? Mocht je me nou niet op je hotmail zien staan dan is de mijne nance158@hotmail.com

Enne gewoon ff doen dadelijk die test kopen.

Groetjes

12. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    jee je bent echt snel. nou ik heb je toegevoegd ben benieuwd.
    Ik hoor van je.

Groetjes

13. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    En en en?
    Moest vanmorgen nog aan je denken.
    Laat je ff wat horen als je iets meer weet dan gister?

Groetjes Nance 158

Share This Page