vorige week positief getest.. hoi hoi joepie.. maar helaas feest is alweer gevierd..voor de tweede keer fout gegaan.. kreeg vrijdag nacht buikkrampen en zaterdag overdag begon ik met behoorlijk bloed verlies en dat is nog niet opgehouden ook zitten er van die kleinde stolsels bij... ben best wel verdrietig omdat het vorige maand ook raak was en toen is het ook vroegtijdig fout gegaan.. zucht.. mag ik niet of zo... mijn vriend de schat zei misschien waren het er wel 2 ofzo en is er 1 over omdat je nog misselijk bent en pijnlijke borsten hebt en je borsten zien er nog zwanger uit. en zo veel bloed verlies als vorige maand is het neit.. nee dat is zo maaar dat kan helemaal niet ach nu op naar de volgende ronde.. ik begin steeds banger te worden als het einde van mijn cyclus komt.. maar keep up the good mood.. door mijn traantjes heen...........
Jeetje meis.... Zou je toch niet ff voor de zekerheid naar een verloskundige of gyn gaan? Ik kan het me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik zou als ik jou was toch nog ff voor de zekerheid een controle laten uitvoeren. Sterkte meis.... enne we zijn er voor je he?!
is het per see nodig om te gaan als het in een nog vrij vroeg stadium is fout gegaan? was net 2dagen over tijd!!
Durf ik niet te zeggen, das voor iedereen persoonlijk, maar al is het voor je eigen gevoel en te weten dat alles wel in orde is vanbinnen geen ontstekingen ofzo... Ik ga maandag de vlos bellen gezien bij mij de MK niet door wil zetten...en ik ben/was 5 wkn zwanger maar toch wil ik weten hoe het er vanbinnen aan toe is. Sterkte
oke dan bel ik morgen de huisarts wel even.. ik moet dan meteen naar een nieuwe toe.. ivm verhuizing maar hoe zit dat dan als ik bv niet getest zou hebben.. dan had ik niet geweten dat ik zwanger was... dan weet je dus ook neit of het allemaal schoon is.. is dat niet gevaarlijk dan.. oh oh weer een hersenspinsel van mij hahaha ( ken weer even lachen)
weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat je hormoonhuishouden weer op normaal peil is na een mk?
Tja uit ervaring kan ik niet spreken. Maar wat ik zo hier en daar gelezen heb (op forums en miskraamsites) wordt er geadviseerd om eerst 1 cyclus af te wachten om weer te gaan klussen. Maar hoe de hormoonhuishouding is, is denk ik ook persoonsgebonden. Sommige doen er na een miskraam er nog maanden over om weer zwanger te raken vanwegen een verstorde onregelmatige cyclus, de ander heeft nergens last van...
volgens mij is hier geen exacte termijn voor te noemen. Vorig jaar november heb ik een (vroege) miskraam gehad en in januari was ik weer zwanger. Helaas weer een miskraam en wisselende cyclussen (41 dagen, 35 dagen) gehad. Sinds april weer een normale cyclus (28 dagen) en eindelijk weer de oude. Doet toch veel met je hormoonhuishouding... liefs, Kris
Het is inderdaad moeilijk te zeggen wanneer alles weer "normaal"is. Bij mij liep het twee en halve week fout en de aders op mijn borsten zijn nog steeds fel blauw en dik. Ook zijn mijn testen nog steeds positief. Heb afgelopen donderdag een echo laten maken alles zag er rustig uit, behalve een behoorlijke cyste op mijn linker eierstok!!!! Dit kwam wel veel vaker voor een aantal eitjes die niet zijn gesprongen. Maar ik bel vandaag toch de huisarts maar eens om dit te volgen. grtn Nique
Heel veel sterkte. Wat betreft je hormoonhuishouding, ik ben 2 weken geleden gecuretterd. Heb nu pas het goevoel dat mijn lichaam weer normaal doet. Of de hormoonspiegel nu weer goed is weet ik niet, maar mijn zwangerschapsklachten zijn nu echt weg.
Shit meisje... wat een ellende! Ik weet maar al te goed hoe het voelt, want bij mijn tweede en derde miskraam hield het ook al weer op vlak nadat ik wist dat ik zwanger wist. Neem je tijd om het te verwerken hoor, want hoe pril het ook is, het heeft toch een hele grote impact. Dat heb ik sterk onderschat. Veel liefs, Wendy
Heel veel sterkte met dit verlies, het lijkt me vreselijk om dit al voor de tweede keer mee te moeten maken..... Hopelijk helpt dit forum je. Groetjes, Anakin.