Ik zit er helemaal door heen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rabzy, 12 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik moet echt even mijn verhaal kwijt...ik ben nu 23 weken zwanger van de derde. De eerste twee zwangerschappen waren heel makkelijk en heb nergens last van gehad..

Nu heb ik vanaf het begin enorm
    Last gehad van erge misselijkheid, daarna vanaf week 18 last van m'n bekken wat alleen maar erger en pijnlijker aan het worden is!!

Een maand geleden was mijn oudste twee weken ziek thuis door een zware keelontsteking die ik ook had opgelopen...nu was de jongste zwaar verkouden sinds twee weken en ook ik werd door hem aangestoken hiermee..hij is 1 week met hoge koorts thuis gebleven en sinds gisteren weer naar school...ik nog steeds met mijn neusverkoudheid dacht nu even bijkomen van alle zieken en onrust, maar helaas gisteravond begon spontaan erge kiespijn rechtsboven en vandaag bij de tandarts bleek het een zware kaakholte ontsteking te zijn 😰😰😰😰 moest meteen met antibiotica beginnen en pas over twee dagen zal de pijn gaan afnemen...mijn hoofd staat op ontploffen en de pijn is ondraaglijk!! Ik loop als een pinguïn, heb enorme slaap tekort door zieke kinderen en bekkenpijn en nu dit erbij...

Ik kan echt niet meer!!!!

2. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Och meisje... pfff ik word al gek van het lezen..
    Kon ik je maar even wat uit handen nemen..
    Heel veel beterschap toegewenst!! Hoop dat je/jullie snel weer opknappen..
    De lente moet gewoon lekker komen..lekker zonnetje vitamine D

*knufff*

3. Lula

Lula Lid

24 aug 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat vreselijk, snap dat je er doorheen zit! Veel beterschap!

Klein beetje herkenbaar. Ik heb me in mijn eerste trimester heel ziek gevoeld, 5 weken in de ziektewet gezeten. En daarnaast nu constant last van verkoudheden; dikke keel, hoesten, snotterig, pijnlijk lichaam. En daarbij komt dat mijn jongste ook sinds november om de paar weken ziek is en al 2 oorontstekingen in 1 maand tijd achter de rug heeft. We waren nu net weer een week wat aan de beterende hand en nu begint het bij mij sinds vanmiddag weer van voren af aan. Echt, je wordt er niet goed van he! Rottige virussen, tijd voor de lente wat mij betreft.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik begrijp heel Goed dat je er door heen zit !

Ik had het bij mijn vierde, ik spuugde 60 keer per dag, lag tot de 20 weken om de twee weken een week in ziekenhuis met uitdroging, ik
    Kon mijn arm niet eens meer optillen want dat voelde alsof ik de marathon aan het rennen was, ik had hulp nodig met douchen, ik was te slap om ook maar iets te doen, laat staan zorgen voor mijn kinderen, ik spuugde bloed door slokdarm beschadiging en maag irritatie, ik had bekken instabiliteit gal steen aanvallen zwangerschaps suiker en cholestase vanaf 25 weken ik sliep hooguit 1 uurtje per nacht
    Mijn man werkte alleen nog maar avonden en in de avond kwam
    Mijn moeder of schoonmoeder om mij te helpen met de kinderen

Ik kan je alleen maar als advies geven.... Vraag om hulp ! Ouders schoonouders vrienden buren .... Laat de kinderen overblijven op
    School en ga een uurtje naar bed indien mogelijk, ik vond het verschrikkelijk overal hulp voor te moeten vragen/ aangeboden hulp te accepteren, vooral omdat ik me schuldig voelde naar de andere drie, maar alle drie zijn ze het nu vier maand na de bevalling al lang en breed vergeten ;) je kunt het echt ! Sterkte xxx

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Van zwanger van de 3e zijn en 2 zieken kinderen rond lopen en zelf zwaar keelpijn hebben en bi...gaat het hier precies hetzelfde...maar wat balen dat je er ook nog eens een kaakholteontsteking bij hebt zeg! Beterschap!

6. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Herkenbaar! Ik heb hier gewoon de nood klok geluid aangegeven dat ik het niet red op deze manier. Ook 2 zieke kinderen en erge bi zelfs boodschappen halen is te zwaar nu en gelukkig krijg ik nu ook hulp van mijn schoonouders en loopt mijn man nog een stapje harder!

Mijn advies is geef aan dat het niet meer gaat! Succes

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    *knuffel*
    vervelend zeg! probeer even hulp troepen in te schakelen (familie vrienden) zodat jij eventjes bij kunt tanken! ;)

sterkte!

Deel Deze Pagina