Vaderdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hoi meiden doen jullie iets aan vaderdag morgen?

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Hier mijn man zijn eerste vaderdag. Ik heb samen met ons meisje geverfd en het boek 'papa ik vind je lief' gekocht. Ben benieuwd hoe hij het vind! :)

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hoi :D

Ja, ik heb een cadeautje gekocht, een kaart met een gedicht daarbij en de gastouder heeft samen met de baby een cadeautje geknutseld. Verder hebben we voor opa een kleinigheidje gemaakt :D

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

M'n vriend krijgt een knutselwerkje wat onze zoon op het kinderdagverblijf gemaakt heeft. En ik heb een sport horloge gekocht voor m'n vriend. Zo eentje die hartslag ed. meet. En voor de opa's heb ik op canvas van de handjes en voetjes van beide kindjes met verf een afdruk gemaakt.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Manlief krijgt fotoshoot met familie en nog fotoshoot van kindjes (die ben ik 2 weken geleden gaan maken)
    Opa krijgt een ballonvaart.... Beetje over the top dit jaar maar hij heeft veel voor ons gedaan.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn man zou voor vaderdag een ticket voor de 24 uur van Le Mans krijgen, maar aangezien dat precies met dit weekend zou vallen heb ik het cadeautje al eerder gegeven. De kinderen hebben donderdagavond tijdens een barbecue de knutsels gegeven. Morgen zullen we goed aan hem denken als wij aan een heerlijk ontbijt zitten en hij vermoeid/verkleumd/hongerig naar de race zit te kijken.

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Siem heeft voor het eerst gekleurd en heb een wiskyproeverij gekocht

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,8 KB
      Weergaven:
      4
  8. minon

minon Niet meer actief

Mijn man is dol op alles met chocolade. Ik heb dus een mega blok chocolade gekocht van zeker 1,5 kilo. Zat ook een hamer bovenop haha. Met de hand breken gaat echt niet lukken.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Stoer !! :D Dat vind ik een leuk cadeau.

10. rums

rums Niet meer actief

Ik moet helaas de hele dag werken. Naja zo heeft hij een echte vaderdag. Als troost heb ik suikerbrood voor hem gekocht dat vind hij heerlijk :)

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb de handjes overgetrokken, die hebben ze ingekleurd en er vervolgens een Pauw van geknutseld.. Ook krijgt ie een kookboek van jamie Oliver en een bouwlamp. Morgen is ook speciaal omdat mijn allerliefste papa er nog is! Hij krijgt een paar lekkere wandelslippers en een bord van "bij opa en oma..."

12. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik hoop mijn man een baby te geven! Hahaha

13. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Naast alle knutselwerken van de kinderen heb ik een baardtrimmer en Blue de Chanel gekocht. In de middag moet ik werken en daar na nog even naar pap en schoonpap.

14. minon

minon Niet meer actief

Zo ziet ie eruit alleen is het blok wat ik heb gekocht dikker en van melkchocolade en aan de bovenkant gemarmerd zegmaar. En hij is een stuk groter als deze nog. De hamer is hetzelfde maar de chocolade steekt uit ipv de hamer.
    Kan er geen foto van maken want hij is uiteraard ingepakt haha.

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mijn dochter heeft op school wat geknutseld en thuis 2 loom dingetjes voor papa gemaakt. Ze is dit weekend bij hem, dus ik gok dat ze morgenochtend al staat te stuiteren naast zijn bed en amper kan wachten om hem z'n kadootjes te geven :D

16. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
  17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wij kopen eigenlijk nooit wat voor elkaar maar maken altijd wat met onze dochter.
    Dit jaar heb ik met haar een papa bril gemaakt.
    Jaylin heeft vooral toe gekeken en de envelop mooi gemaakt :)

18. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik hoopte Vl. een positieve zwangerschapstest te geven.. Maar dat zit er helaas niet in! Nu maar hopen dat hij volgend jaar vader is!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik heb een stropdas voor mijn man, met foto's van onze dochter erop afgedrukt :D

Mijn dochter heeft ook nog geverft.

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    ik had me zó voorgenomen niks te doen voor vaderdag...

jaim heeft op school wat geknutseld(nouja geknutseld.. juf heeft iets gekocht en kids het versierd)
    en net nog even gauw met haar een zoutdeeg gemaakt. daarvan een hart genaakt,geverfd en strijkkralen erin gestoken :)

twijfel om nog wat met cay zn voetjes te doen..

Deel Deze Pagina