klein zonnehoedjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariska1976, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Beste dames,ik heb een vraag

Waar kan ik in goeds naam een zonnehoedje kopen voor een kindje met een hoofdomtrek van 36 a 37 cm....
    Ik weet het het is erg klein.
    Ze heeft ook erg veel moeite om mutsjes op te hebben.Die vallen ook over haar ogen heen.
    Ook onze oudste had dit probleem.

Ik weet dat H&M,VenD,hema mutsjes hebben,maar die zijn te groot,dat ze over haar ogen vallen....

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zag bij de Wibra vandaag hele kleintjes.Die waren van zacht stof met een klein klepje en zo'n "matje" in de nek zeg maar. En volgens mij valt zara ook klein.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Noppies heeft ook heel smalle mutjses ed. Weet alleen niet of zij ook zonnehoedjes hebben. Succes met je zoektocht!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb vorig jaar bij zo'n baby-kadowinkel (met kraamkadootjes en pakjes in kleine maten enzo) een babyhoedje voor Irem gekocht, daar hadden ze echt die minimaatjes.

5. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Ik zal eens gaan kijken.van noppies.En bij de Wibra
    Het is echt zo sneu.
    De oudste heeft een redelijk hoofd nu en daar is het nu wat makkelijker(bijna 5) een mooie bandana,petje of mutsje op te zetten

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij hebben ze vorige week ook bij de Wibra gekocht. Het zijn van die bandana's, dus je kan ze zelf strakker of losser knopen en ze zelfs evt een beetje innemen met naald en draad. Succes!

Deel Deze Pagina