hoi, sinds kort doet ons kleintje dat dus, ze schudt dan nee en knijpt heel eelsk met haar oogjes ze lacht er wel bij, dus ik denk dat het gewoon een manier van gek doen is. herkent iemand dit?
Ooh dat geeft toch ook niet! Dan kun je het altijd hier vragen! Wie weet krijg je nog wel meer reacties..! Ja, lijkt mij er ook wel schattig uit zien..! hihi!
Ja, wij hebben ook zo´n clowntje, trekt vaak gekke bekken. Ze is prettig gestoord, kan ook rondlopen als een oud vrouwtje, hilarisch om te zien. Ook praat ze swahilli´s met hollandse woordjes er tussen, heerlijk om naar te luisteren . Maak je je maar niet ongerust hoor, het komt goed....... beter dan de hele dag een sjacherijnig kindje.
Hier ook een meiske wat dat doet hoor! Ik zie het maar als een soort van knipogen Erg lief om te zien trouwens!
Hier ook sinds een week precies hetzelfde. Ziet er super lief uit hihi. Dacht eerst ook klopt dit wel kon het van de oudste namelijk niet herinneren.
je komt uit provincie groningen??? Moest even lachen om het woord "eelsk" hahaha!! Mijn dochter heeft ook periode gehad dat ze dat deed, heel grappig! Nu heeft ze weer iets nieuws bedacht....ze maakt een centenbakkie met d"r mondje, dus onderkaak naar voren.........wordt ze echt knapper van hahahaha groetjes