Klein zwembadje waneer....

Discussie in 'De lounge' gestart door 25012010, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik hoop niet dat je serieus overweegt om chloor (uit een fles) toe te voegen aan het badje? Chloor uit een fles is bedoeld om mee schoon te maken en niet om te worden toegevoegd aan badjes :$

Hier wordt het water elke avond bij de plantjes gegoten en de volgende dag komt er nieuw water in. Als je het zonde vindt van het water kun je er ook wat minder water in doen: bijv, vullen tot de onderste ring. Het maakt kinderen vaak niet uit hoeveel water er in zit ;) Als je toch chloor toe wil voegen ga dan alsjeblief voor de chloortabletjes die speciaal voor zwembaden zijn gemaakt zodat je zeker weet dat je de juiste dosering gebruikt.

Alhoewel ik persoonlijk liever zie dat mijn kind per ongeluk wat water met grassprietjes oid binnenkrijgt dan datzelfde water waar ook nog eens chloor aan toe is gevoegd.

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zo'n klein badje gewoon elke dag verversen joh...hebben je planten ook gelijk water!

3. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik gooi mijn klein badje elke dag leeg bij de planten. Gaan 5-6 emmer water in, dus zoveel werk is het niet om die elke ochtend ff te vullen. Onze dochter plast er ook in, dus voor mijn eigen gevoel is dat erg vies.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wisselt. Paar weken terug moest het 2x op een dag omdat het te heet was. Hangt er hier ook heel erg vanaf hoe het water is wat er in gaat (altijd rivierwater, tenzij er blauwalg zit).

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die van ons drinken het ook lekker op en door het in en uit badje stappen, wordt het water in 1 dag tijd wel zo vies meestal dat ik het echt niet tot de volgende dag laat staan :D
    Met dit weer vinden de plantjes dat he-le-maal niet erg ;)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Tv-tip: bij uitzending gemist even de klokhuis aflevering terugzoeken over zwembaden :)
    Is van vorige week denk ik.
    Wete je meteen waar je beter je water kunt verversen :)

7. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik heb het vandaag wel drie keer ververst vanwege alle troep die aan natte kindervoetjes kleeft en mee het water in komt. Maar wij hebben dan ook maar een klein drierings badje van de action waar ik per keer 60 lt ingooi. Ach en met zo'n klein laagje water zijn ze al meer dan tevreden.

Deel Deze Pagina