Wat doe jij als je net lekker in bed ligt en in eens hoor je dat vreselijke gezoem van een mug rond je oor? Tot ergernis van man heb ik net dus het licht aan gezet en heb het rot beest weg gewerkt! Ten eerste kan ik echt niet slapen met dat gezoem langs mijn oor Ten tweede word ik lek geprikt en man krijgt niks Ten derde ligt dochter in de wieg naast me, wil niet dat zij onder de bulten komt! Dus... Slaap je lekker verder of ga je op oorlogspad?
Ik sla dan vaak als een halve wilde in het rond (en raak dan vriend ipv mug). Lamp aan doen en het beest lokaliseren en vernietigen kost me s'nachts teveel moeite.
ik heb net 5 van die joekels neergehaald met mijn electrische tennisracket en daarna zwemles gegeven ben bang dat er nog een hoop van die bloedzuigers gevangen moeten worden
ik MOET helaas zelf op jacht want manlief is door de week in z,n adamkostuum door de week niet aanwezig in het weekend is het lache gieren brulle
Ik moet op jacht! Kan echt niet slapen van dat vreselijke gezoem... Heb er net ook al een weg gewerkt! ^^
vreselijk, ik weet precies wat je bedoelt. Ik moet ga dan ook op jacht tot dat rotbeest dood is! Het lijkt soms ook of ze weten wie ze moeten zieken, mijn man word er niet van wakker, maar ik wel van dat gezoem rond mijn oren.
Ik heb horrengaas en ga voordat we gaan slapen op muggenjacht om alvast die 2 muggen die al binnen zijn dood te slaan. Vervolgens slaap ik met de ventilator op mij gericht én heb ik oordopjes in omdat ik extreem panisch kan worden van het gezoem van die muggen. Wij wonen helaas in de buurt van stilstaand water en voor mijn gevoel is dat de kweekvijver van alle muggen uit Noord Holland. Er zitten er namelijk 95 op het horrengaas en daardoor ben ik zelfs al met mijn kussen op het voeteneind gaan liggen, omdat het gezoem te erg was dat het door de oordopjes heen kwam. Verder word ik geregeld wakker 's nachts en ligt het er aan in hoeverre ik op jacht ga. Wanneer ik weet dat mijn vriend slecht slaapt; ga ik er zelf uit en eerst even afkoelen in de slaapkamer - en anders doe ik gewoon de lamp aan en ga ik op muggenjacht. Voor mijn gevoel komen ze echter DOOR het gaas heen naar binnen toe, dus ik ontkom er helaas niet aan; elke nacht weer en weer en weer. Heb al ruim 40 euro aan muggenspul uitgegeven en niets helpt echt goed genoeg. Vooral nu ik zwanger ben komen ze vanuit iedere hoek/kier naar mij toe.
Colour Clip Orange | De Tuinen Wij (mijn zoontje en ik, mijn vriend natuurlijk weer niet) werden ook helemaal lekgeprikt, ik heb toen deze speciale clip tegen muggen boven ons bed en het bed van mn kleine gehangen, werkt perfect! je kan het kopen bij de tuinen, je hebt er evt. ook armbanden van. echt een aanrader!!
Op jacht gaan vind ik echt teveel moeite. Ik spray mezelf altijd in met van dat spul dat naar citroen stinkt. Dan blijven ze wel uit mijn buurt
Afgelopen nacht in stiefdochter haar kamer geslapen. Ik lag eerst met vriend in bed , hoor me elke keer gezoem. Hup raam dicht licht aan 2 dood gemaakt en zag er nog 1 maar die konden we niet vinden. Aangezien ik al 9 muggenbulten in nog geen 15 min had heb ik me kussen gepakt en ben ik in het bed van me stiefdochter gaan slapen. Eerst gekeken geen muggen , raam open , klamboe dicht en heerlijk geslapen.
Vreselijk hè. En man is telkens pissed als ik het licht aan doe om ze te vangen! Maar hij heeft makkelijk praten, hem lusten ze niet! Die sprays voor op je lijf, vanaf welke leeftijd mogen die? Dochter slaapt namelijk bij ons op de kamer. We hebben ook wel horren maar ook een open trap in de woonkamer ik word gek van al het gespuis in huis. Ook de vliegen, die doen dan wel niks maar het zijn er echt veel! Probeer zoveel mogelijk de deuren dicht te houden maar dat is bijna niet te doen!
ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar even flink met een bus deodorant spuiten schijnt ook te helpen, hoorde ik toestraks
Je kunt bij de drogist bussen spray kopen tegen vliegende insecten. Deze is het: Bekijk bijlage 339235 Paar uur voor je naar bed gaat de kamer grondig insprayen met de ramen en deuren dicht en een half uurtje voor je naar bed gaat ramen open (uiteraard wel goede horren ervoor doen. Verder slaapkamer deuren dicht doen. Ik heb zelden muggen!