Goedemorgen dames, Wie doet er ook mee volgende week zaterdag? Ik hoop zo op mooi weer en natuurlijk veeeeel kijkers . Vorige week maandag de laatste kijker gehad en ik heb zo'n idee dat de kijkers wachten op de open dag, tenminste dat hoop ik dan maar . Wie doet er mee en wie heeft er nog tips?? Liefs Tumtummetje
Wij doen nog niet mee maar ik ga wel huizen bekijken. Enige tip die ik heb is een hartelijke ontvangst! Persoonlijk maakt troep ofzo mij echt niks uit, maar ik wil wel een welkom gevoel hebben
Wij wilden gaan kijken maar helaas doen maar 2 vd 10 huizen van ons lijstje mee aangezien mijn man er een dag vrij voor moet nemen gaan we maar een keer zelf kijken met een makelaar
Wij doen mee! Spannend! Ik lees mee voor de tips. Het lijkt me ook leuk om elkaar op de hoogte te houden wat betreft kijkers
Hier staan in onze woonplaats ongeveer 490 woningen te koop, maar ik zag dat er maar iets van 128 mee doen met de NVM open huizen dag. Echt jammer! Maar voor ons misschien wel gunstig hihi
Ik ben zo benieuwd! Ik moet vrijdag behoorlijk poetsen nog. Ik doe het liever niet nu, omdat ik dan gefrustreerd raak wanneer het dan net voor de open huizendag weer vies is. Het wordt in ieder geval mooi weer! Hoe vaak wordt jouw huis op funda per dag bekeken?
Jaaaa, mooi weer! toppie! Ik ben iig al begonnen met de badkamer en met de ramen. We hebben al twee weken geen kijkers gehad, dus was allemaal weer vies.. in het kader van, misschien is bijhouden wel handig Gemiddeld hebben wij ongeveer 35 kijkers op Funda, maar er zijn ook dagen bij dat dit er wel 70 zijn. Vaak is het zo, dat als er een enorme toename op een dag is, dat we een dag erna een bezichtiging hadden, heel vaag
Wij gemiddeld 53, maar hij staat ook nog niet zo lang online. Hoe lang staat jullie huis te koop? En hebben jullie zelf al iets op het oog?
Wij kijken zo nu en dan wel op funda rond en dromen af en toe lekker weg. Maar daar blijft het bij. Het is nu al een teleurstelling als we dan een mooi huis hebben gezien wat een dag erna verkocht is. Laat staan wanneer je al bent wezen kijken.. Het kan nog wel 3 jaar duren....
Hmm, ik heb niet zulke goede ervaringen met mooi weer op een open huis dag... Dan gingen de kijkers naar het park of andere leuke dingen doen. Ze kwamen in elk geval niet bij ons. Ik duim voor kopers bij jullie!!
Wij gaan zelf kijken en mijn ouders hebben hun huis in de verkoop en doen ook mee met de Open Huizen dag. Hoop voor hun dat ze kijkers krijgen
Ons huis staat sinds vorige week zaterdag te koop en we doen ook mee! Hier nog veel opgeruimd vanwege de foto's die gemaakt zijn! Beetje poetsen en verder is alles klaar! Ik ben heel benieuwd hoeveel kijkers er komen.. we wachten af! Kijk die gemiddelden zijn handig om te weten, niet dat het iets zegt.. maar toch En gaan jullie iets lekkers op tafel zetten, koffie/thee aanbieden.. Ergens denk ik doen, anderzijds is het niet wat overdreven..
Ik ga wel koffie en thee aanbieden bij mensen waarbij ik het wil en waar ik kan merken dat ze het zelf ook wel willen .. vaak voel je dit wel aan. Mensen die mijn huis afkraken en je al weet dat dit niks gaat worden werk ik zo snel mogelijk de deur uit haha Maar stel nou dat er 10 mensen tegelijk komen .. dan doe ik het niet denk ik
Direct om 11 uur jong en vooral enthousiast koppel gehad. Koffie en thee stond klaar, maar is er niet van gekomen. We wonen in een klein dorpje wat wat lastiger is om kijkers te trekken en ben dus héél blij dat we iig kijkers gehad hebben, maar nu zitten we al een uurtje zonder bezoekers. Wel a.s. voor het eerst kijkers via de makelaar. Ons huis staat klein maandje te koop.
Ik heb vandaag ons droomhuis gevonden op de openhuizendag.. Ben verliefd en het voldoet aan al onze eisen maar helaas moeten we echt eerst ons appartement verkopen... Dit is het eerste huis dat me echt iets doet.
Wij hebben vandaag meegedaan en twee stellen bezoek gehad. Wat ik wel jammer vind is dat je nu geen gegevens van die mensen hebt. Dus je kunt niet navragen hoe ze het vonden. Dus ik hoop maar dat ze uit zichzelf iets laten horen.