Boek over luguber familiedrama - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] ben ik toch wel benieuwd naar, is al op bol.com te koop.
Zou ik inderdaad ook wel willen lezen , ben meestal wel heel geintresseerd in waar gebeurde verhalen ...
gatver, ik krijg wéér rillingen Ik woonde toen in Zoetermeer, 2 straten verder. Ik liep er altijd langs met de hond....Toen ik op een dag allemaal tape zag (zo'n politie lint) en bloemen en beertjes wist ik nog niet wat er gaande was. Maar thuis, via internet, was ik er snel achter. Bah
Ik vind het trouwens moeilijk....dat mensen met zoiets geld verdienen. Maar ja, de één z'n dood is de ander z'n brood hé
Ik heb dat boek gelezen maar het is eigenlijk bijna niet te lezen echt te erg voor woorden en te ranzig. Triest dat iemand dat heeft mee moeten maken.
Ik heb bij haar in de klas stage gelopen. Was toen zo bizar om op tv te zien dat ze vermist was en later... Ik ben ook wel erg benieuwd naar het boek. en ik denk juist dat het voor de nabestaanden heel goed is om op te schrijven. ok ze hadden het niet uit hoeven brengen maar dit zal wel helpen in de rouwverwerking.