Stel dat die man 100 wordt zit ze er nog bijna 40 jaar aan vast mwhaha. Ik vind het ook echt goor en geloof zeker niet dat er liefde tussen hun is. Anders spatte het toch wel van het scherm af mwhahah. BAH!
hahah ja he.ik zag er een flimpje over was dus dacht even opzoeken hoor wat een echte liefde he hahah
sorry hoor maar dit vind ik echt ziek ... ik vind persoonlijk 20 jaar leeftijd verschil al heel erg veel maar dat is niets vergeleken bij dit stel ...
Heb even naar de filmpje gekeken (niet helemaal trouwens) En vind dat dat meisje naar hem kijkt alsof hij haar vader is. Kan niet echt zien dat ze verliefd zijn (gelukkig)
Ik hoop maar voor haar dat ze alleen aan de $$$ van hem denkt! Anders zou ik het echt niet kunnen geloven zeg, BAH
Tja ze zeggen wel eens een oude bok lust ook wel eens een groen blaadje,maar deze bok is wel heel erg oud en het blaadje wel heel erg groen. Ik denk dat die meid alleen maar op zijn geld uit is... omdat hij al zo op leeftijd is.
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat ze een vaderfiguur in haar leven mist. Toen ze hem tegenkwam heeft ze dat ingezien als liefde ofzo.
hahahah van die reet... ik krijg nu een flashback naar de scene uit SATC van Samantha met die oude miljoenair Maar echt een goor idee eigenlijk, en die vent ziet er ook echt zo oud uit. Echt een viespeuk-type ook nog ...