ik wil al jaren naar de dierentuin. nu is de planning als ik me weer wat beter voel (nierstenen) en het mooi weer is naar de dierentuin te gaan we hebben kaartjes gekregen voor ouwehands in rhenen onze kleine man is bijna een half jaar en absoluut geen moeilijk kind maar omdat ik al zo lang niet meer geweest ben vraag ik me af naar de faciliteiten daar. kan ik bijvoorbeeld flesje warm maken en verschonen e.d. ik denk het haast wel, maar wil het graag zeker weten voordat ik ga ben al zo lang niet meer geweest. iemand ervaring met dierentuinen en kleine kindjes'??
Natuurlijk joh! Elke dierentuin heeft wel toiletten met plaats om te verschonen, en flesjes kunnen ze in de magnetron warm maken of in een pannetje water als magnetron er niet is. Maar heb het nog nergens meegemaakt waar ze geen magnetron hebben. Veel plezier! (wij gaan as. vrijdag ook \/ )
in de dierentuin kun je in de toiletten je kindje verschonen...hebben zelfs speciale verschoonruimtes... ook hebben ze daar vast wel een magnetron... veel plezier en geniet ervan!
idd dierenparken zijn kind vriendelijk, al hadden wij wel gewoon thermoskan met water mee genomen en los poeder, die vans ons was 4mnd(afgelopen maandag) toen we voor het eerst naar de zoo gingen. ze vond het geweldig, vliegende kippen(pinguins) en zeeleeuwen, maar het alle mooste was nog wel de kinderboerderij (emmen dierentuin) en dan met name 1 geitje vond ze geweldig, die vond haar ook geweldig http://lh5.ggpht.com/_uUVesz4fAxg/Sg8cqNRlrAI/AAAAAAAAD4I/1yvO55LrImU/s576/11mei09%20266.JPG
Dat is die dierentuin, waarvan één park in het centrum ligt en het andere deel er net buiten. Lekker een buggy met parasolletje meenemen. Veel plezier.
Ze hebben in Rhenen zelfs een droogtrommel staan in de binnenspeeltuin Verschoonkussens hebben ze sowieso, flesje warm laten maken lijkt me ook geen probleem. Veel plezier!
Wij zijn net voor een paar weken geleden in Rhenen geweest. In het begin hebben ze een aparte ruimte (gehandicaptentoilet) waar je je kind kunt verschonen. In de binnenspeelplaats hebben zowel de mannen- als vrouwentoilets een aannkleedkussen liggen (mannen was rustiger ). Wij hebben geen fles meer, maar je kunt vast je fles opwarmen daar.
Ouwenhand is een heel fijn park om met kleine kindertjes naar toe te gaan. De faciliteiten zijn daar afgestemd op kleine kinderen. Veel plezier!