Beste verloskundige Ik ben al even op internet aan het zoeken geweest maar kan nergens een soortgelijke situatie of ervaring vinden, vragen kan geen kwaad dacht ik Ik ben 10 weken zwanger, uiteraard vrijen mijn vriend en ik wel eens (zwanger worden is lastig zonder dat cruciale stukje ) en gisteren deden wel dat ook, tot mijn vriend opeens stopte en geschrokken achteruit deinsde 'Ik voelde iets wegschieten' hij duwde iets aan de kant voor zijn idee en was helemaal van zijn stuk gebracht, er moest uitgebreid onderzocht worden of er geen bloed was en het idee dat hij de baby een hersenschudding gegeven had kwam niet meer uit zijn systeem.. Ik zei zelf dat mijn baarmoeder waarschijnlijk inmiddels wat vergroot is en dat het waarschijnlijk was maar het hielp niet echt. Heeft u misschien ervaring gehad met een soortgelijke situatie en eventueel enig idee wat dat geweest zou kunnen zijn? Liefs Bloezem
Hoi, Het kan zijn dat je vriend tegen de baarmoedermond aan komt omdat die wat kan veranderen van stand. Dit is helemaal niet gevaarlijk. Je kan de baby absoluut geen kwaad doen door seks. Ook kan het zijn dat je soms wat bloed verliest na gemeenschap omdat het allemaal beter doorbloed is en gevoelig is. Als het gebeurd meldt het dan wel aan je verloskundige voor de zekerheid. Geen zorgen dus! groeten Evelien