Hi meiden, Poeh mlet het even van me afschrijven hoor! Sinds begin van deze week ben ik definitief mijn enkels kwijt! Ik zie ze gewoon niet meer doordat mijn benen/enkels vol met vocht zitten. Mijn handen zijn ook al hartstikke dik en nu heb ik het idee dat alles (op mijn buik na haha) echt uitzet door het vocht. Van de week werd mijn bloeddruk gemeten en toen werden mijn vingers echt knalrood en begonnen ze echt te tintelen, bloeddruk was verder normaal trouwens.... Is er iets aan het vocht te doen? Ik gebruik bijna geen dingen met zout en ook suikers ben ik alert op om die niet te veel te consumeren... Het zijn de laatste loodjes ik weet het maar het wordt er niet makkelijker op haha...
Ik heb het ook en ik draag overdag de steunkousen van de hema. Dan blijven mijn enkels een beetje binnen de beperke zeg maar. Handen en zo heb ik nog geen last van......... Misschien iets vochtafdrijvend eten, selderijstengels bv.......
Steunkousen? Ok, eens even checken dan... Ja ik probeer idd al vochtafdrijvend eten te eten zoals bleekselderij, wortel, ananas en komkommer maar nog geen succes !
Hier ook al weken enkels kwijt en nog geen succes met de tips. Mijn VK zei wisselbaden nemen (heel koud, dan weer heel warm), wellicht dat dat jou helpt? Verder ook vocht in knieenm vingrs, gezicht etc. etc. etc. Ik heb het opgegeven en wacht nu op het ultieme redmiddel: bevallen Succes de komende tijd!
Hahaha! Jaaaa dat is het ultieme redmiddel. Zal die wisselbaden eens proberen. Gyn zelf kon me geen tips geven dus ik dacht gooi het hier maar neer met alle ervaringsdeskundigen
Ik heb in plaats van enkels vochtzakken aan mn voeten hangen...ik voel ze schudden als ik loop... Vreselijk Krijg mn schoenen ook gewoon niet meer aan...en in de ochtend staan mn vingers vast. Moest van de gyn ook iets met bevallen doen Owja in het begin hielpen wisselbaden...nu helpt niets meer